کد خبر : 41129

کمبود محموله های شیمیایی در بازار ایران متاثر از اعتصاب رانندگان حمل و نقل؛

رقابت برای متانول پتروشیمی شیراز ادامه دارد

در همین حال قیمت حواله زایلین مخطوط 3 هزار و 750 تومان، حواله اورتوزایلین هم 3 هزار و 600 تومان و حواله متانول شیراز هم یک هزار و 900 تومان در هر کیلو عنوان می شود

رقابت برای متانول پتروشیمی شیراز ادامه دارد

پتروتحلیل- قیمت متانول پتروشیمی شیراز در هفته جاری و در بازار ایران 2 هزارو 50 تومان در هر کیلو گزارش شده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، به نقل از از کانگورو، وب سایت تخصصی فروش محصولات پتروشیمی، همچنین قیمت زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم در بازار ایران حدودا 4 هزارو 50 تومان در هر کیلو پیشنهاد شده است.

در همین حال قیمت حواله زایلین مخطوط 3 هزار و 750 تومان، حواله اورتوزایلین هم 3 هزار و 600 تومان و حواله متانول شیراز هم یک هزار و 900 تومان در هر کیلو عنوان می شود.

این در حالی است که در هفته جاری قیمت پایه زایلین مخطوط و متانول اندکی نزولی بود، از این رو بازار آزاد ایران نیز متاثر از قیمت های پایه با اندکی افت مواجه شد، اما اورتوزایلین روندی ثابت داشت. 

 در همین حال با توجه به اینکه همچنان قیمت ها در بازار ایران بالا است، متانول پتروشیمی شیراز در بورس انرژی همچنان با رقابت خریداری می شود.

با این حال کمبود محموله های شیمیایی در بازار به دلیل اعتصاب رانندگان حمل و نقل وجود دارد و احتمالا با پایان یافتن این اعتصاب از امروز بارگیری محموله ها با تاخیر آغاز خواهد شد.

در بازارهای آسیایی نیز قیمت متانول در هفته جاری حدودا 410 دلار به صورت سی اف آر چین گزارش شده است.

ارسال نظر