کد خبر : 41123

نمایشگاه بین المللی میلان پلاست فردا در ایتالیا با حضور پتروشیمی های ایرانی گشایش می یابد

شرکت های توانمند، صاحب نام و برند در زمینه تولید مواد پلیمر و پلاستیک ایران مانند پلیمر آریاساسول، شرکت تجارت صنعت خلیج فارس، شرکت پتروشیمی امیرکبیر، شرکت پتروشیمی تبریز، شرکت پتروشیمی شازند، شرکت پتروشیمی جم، شرکت پلی نار، پتروشیمی انتخاب، شرکت SPII ، شرکت پلیمر خلیج فارس، شرکت نیرومند پلیمر، مجتمع تخصصی کاجاران، سبلان پلاستیک و بازرگانی پتروشیمی در این نمایشگاه حضور دارند

نمایشگاه بین المللی میلان پلاست فردا در ایتالیا با حضور پتروشیمی های ایرانی گشایش می یابد

پتروتحلیل- نمایشگاه بین المللی میلان پلاست روز سه شنبه هفته جاری در ایتالیا با حضور شرکت های پتروشیمی ایرانی آغاز به کار می کند.

علیرضا الهی، مدیرعامل شرکت بیوتی اسکای، نماینده رسمی و انحصاری نمایشگاه های صنعت پتروشیمی با اعلام این خبر به «پتروتحلیل »، گفت: فضای پاویون ملی ایران که در دوره ی قبل حدود 280 متر بوده به بیش از 1000 متر مربع برای دوره ی جدید افزایش یافته است.

وی ادامه داد: شرکت های توانمند، صاحب نام و برند در زمینه تولید مواد پلیمر و پلاستیک ایران مانند پلیمر آریاساسول، شرکت تجارت صنعت خلیج فارس، شرکت پتروشیمی امیرکبیر، شرکت پتروشیمی تبریز، شرکت پتروشیمی شازند، شرکت پتروشیمی جم، شرکت پلی نار، پتروشیمی انتخاب، شرکت SPII ، شرکت پلیمر خلیج فارس، شرکت نیرومند پلیمر، مجتمع تخصصی کاجاران، سبلان پلاستیک و بازرگانی پتروشیمی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت بیوتی اسکای در ادامه با اشاره به اینکه بیش از نیم قرن از برگزاری منظم نمایشگاه میلان پلاست می گذرد، افزود: این نمایشگاه به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ و پر طرفدار اروپایی است که پس از نمایشگاه "K" دوسلدورف آلمان از نظر تعداد مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان مقام دوم را در آن منطقه دارد و دوره ی جدید آن از 29 می تا 1 ژوئن  سال 2018 میلادی برابر با 8 الی 11 خرداد سال 1397 برگزار خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: این نمایشگاه 50 هزار بازدیدکننده از حدود 110 کشور جهان در دوره ی قبل داشته است، از این رو با روند رو به رشد تعداد شرکت های تولید کننده مواد اولیه پلیمر، پلاستیک، لاستیک، ماشین آلات و تکنولوژی وابسته که به صورت غرفه گذار مشارکت می کنند.

در همین حال در حاشیه این نمایشگاه، برنامه ریزی برای برگزاری سمینارهای تخصصی و نشست هادر حال انجام است و شرکت بیوتی اسکای نیز در حال بررسی برای بازدید از پاویون ملی ایران و همچنین برگزاری نشست مشترک در محل پاویون توسط گروهی از انجمن ها و صنوف مصرف کننده کشور ایتالیا که بیشترین تصمیمات صنفی از سوی این انجمن و یا اتحادیه های قدرتمند اتخاذ می شود، است.

به گزارش برگزارکننده نمایشگاه میلان پلاست، تمامی فضای نمایشگاهی هر ۶ سالن در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته و ۱۵۰۰ مشارکت کننده به روزترین نوآوری و محصولات خود را در فضایی به وسعت ۵۵۰۰۰ متر مربع به معرض نمایش خواهد گذاشت.

 

ارسال نظر