کد خبر : 40941

پیش بینی ها از بازار پلیمر؛

انتظار افت قیمت پی وی سی

انتظار می رود کالاهای دیگری همچون سنگین تزریقی، سنگین فیلم و پلی پروپیلن نساجی نیز کاهش نرخ را تجربه کنند. کالاهای پلی اتیلن سنگین بادی و پلی اتیلن سبک فیلم هم پتانسیل افزایش نرخ را دارند

انتظار افت قیمت پی وی سی

پتروتحلیل- در هفته منتهی به 20 آوریل 2018 بازارهای جهانی محصولات پلیمری روندی با ثبات را نسبت به 13 آوریل سپری کردند.

به گزارش «پتروتحلیل»، اما با توجه به اطلاعیه سابق دفتر توسعه صنایع تکمیلی که قرار بر این بود که در هفته گذشته تغییرات قیمت جهانی در نرخ گذاری لحاظ نشود (هرچند به نظر می رسید لحاظ شده بود) تغییرات نرخ جهانی نسبت به هفته منتهی به 5 آوریل بررسی شده است.

بدین ترتیب بیشتر کالاها افزایش نرخ را در بازار چین در هفته منتهی به 13 آوریل تجربه کرده اند و بیشتر کالاها هم در بازار ترکیه یا کاهش نرخ یافته اند و یا با ثبات بوده اند. بیشتر کالاها هم در منطقه GCC با ثبات بوده و در مورد برخی از آن ها کاهشی بوده است. تنها کالایی که روندی کاملا با ثبات داشته است پلی اتیلن سنگین اکستروژن و لوله بوده است.  PVC هم در این هفته در بازار منطقه هندوستان با ثبات بوده و در بازار منطقه GCC در دو هفته اخیر کاهشی 40 دلاری داشته است. در نتیجه انتظار می رود که این کالا بیشترین کاهش نرخ را تجربه کند.

انتظار می رود کالاهای دیگری همچون سنگین تزریقی، سنگین فیلم و پلی پروپیلن نساجی نیز کاهش نرخ را تجربه کنند. کالاهای پلی اتیلن سنگین بادی و پلی اتیلن سبک فیلم هم پتانسیل افزایش نرخ را دارند.

 

ارسال نظر