کد خبر : 40909

زور آزمایی دلار و پی وی سی

با توجه به اینکه نرخ دلار بیش از 3.5 درصد افزایش را تجربه کرده است انتظار می رود نرخ دلار نیز نتواند کاهش نرخ جهانی این محصول را خنثی کند

زور آزمایی دلار و پی وی سی

پتروتحلیل- در هفته منتهی به 5 آوریل 2018 قیمت PVC باز هم روندی کاهش را تجربه کرده و در بازار منطقه هندوستان 30 دلار و در منطقه GCC به میزان 15 دلار در هر تن کاهش یافت.

به گزارش «پتروتحلیل»، از آنجا که قیمت نهایی پی وی سی یعنی قیمت معاملات در 5 آوریل مبنای کشف نرخ قرار خواهد گرفت تغییرات نرخ جهانی این محصول از تاریخ 16 مارس تا به 5 آوریل مورد بررسی قرار گرفته است که قیمت این کالا در منطقه هندوستان کاهشی 50 دلاری و در منطقه GCC کاهشی 45 دلاری را تجربه کرده است که در مجموع بیش از 4.5 درصد کاهش است.

در نتیجه با توجه به اینکه نرخ دلار بیش از 3.5 درصد افزایش را تجربه کرده است انتظار می رود نرخ دلار نیز نتواند کاهش نرخ جهانی این محصول را خنثی کند و در نتیجه  انتظار می رود نرخ پایه این محصول کاهشی بیش از 700 ریالی را تجربه کند.

البته با ید این نکته را هم در نظر داشت که مبنای این پیش بینی نرخ دلار 48800 ریالی بوده است و اگر نرخ دلار بیش از مبلغ مذکور باشد پیش بینی مذکور تغییراتی خواهد داشت.

pvc1

ارسال نظر