کد خبر : 40849

پتکیم ترکیه قیمت پلی پروپیلن را 30 دلار گران کرد

یک منبع آگاه در شرکت پتکیم گفت که این تولیدکننده پتروشیمی ترکیه‌ای قیمت‌های پلی‌پروپیلن خود را 30 دلار در هر تن افزایش داده است

پتکیم ترکیه قیمت پلی پروپیلن را 30 دلار گران کرد

پتروتحلیل- شرکت پتکیم ترکیه قیمت‌های پلی‌پروپیلن خود را افزایش داد.

به گزارش « پتروتحلیل»، یک منبع آگاه در شرکت پتکیم گفت که این تولیدکننده پتروشیمی ترکیه‌ای قیمت‌های پلی‌پروپیلن خود را 30 دلار در هر تن افزایش داده است.

پتکیم قیمت‌های پلی‌پروپیلن گرید رافیا خود را به 1645 تا 1655 دلار در هر تن (FCA آلیاگا) افزایش داد، درحالی‌ که قیمت‌های پلی‌پروپیلن گرید فیبر را به 1705 دلار در هر تن (FCA آلیاگا) و قیمت‌های پلی‌پروپیلن گرید تزریقی را به 1691 دلار در هر تن (FCA) رساند.

قیمت‌های پلی‌اتیلن سبک بدون تغییر باقی ماندند، و پلی‌اتیلن سبک گرید H2-8 با قیمت 1650 دلار در هرتن ( (FCA آلیاگا معامله شد.

قیمت‌های پی‌وی‌سی نیز ثابت ماندند، و پی‌وی‌سی K67 باقیمت 1330 دلار در هرتن ( (FCA آلیاگا معامله شد.

قیمت پلی‌اتیلن سنگین گرید قالب بادی و پایپ 20 دلار در هر تن افزایش داشتند؛ قیمت پلی‌اتیلن سنگین گرید پایپ به 1647 دلار در هر تن (FCA آلیاگا) و قیمت پلی‌اتیلن سنگین قالب بادی به 1640 دلار در هر تن (FCA آلیاگا) رسیدند.

قیمت‌های پلی‌اتیلن سنگین گرید فیلم بدون تغییر با نرخ 1595 دلار در هر تن (FCA آلیاگا) معامله شدند.

افزایش قیمت محصولات همزمان با نامشخص بودن وضعیت تقاضا اتفاق افتاد، و در همین راستا یکی از معامله‌کنندگان ترکیه‌ای در روز چهارشنبه اظهار داشت: «تقاضا برای همه محصولات افتضاح است.» 

اگرچه در کل در بازار ترکیه، تقاضا برای پلی‌اتیلن سنگین و پلی‌پروپیلن بسیار بیشتر از تقاضای پلی‌اتیلن سبک است.

 

ارسال نظر