کد خبر : 40788

با نگرانی از پایین بودن عرضه؛

شرکت Sinopec، قیمت های بوتادین شرق چین را افزایش داد

از آنجایی که کاربران نهایی به دنبال تامین موجودی خود پیش از فصل تعطیلی موقتی کراکینگ بخار که قرار است در اواخر فوریه آغاز شود، هستند، معامله کنندگان بازار نگران عرضه ی اندک بوتادین هستند

شرکت Sinopec، قیمت های بوتادین شرق چین را افزایش داد

پتروتحلیل- شرکت Sinopec با نگرانی از پایین بودن عرضه، قیمت های بوتادین شرق چین را تا 3 درصد افزایش داد.

به گزارش «پتروتحلیل»، طبق اعلام منابع بازار، شرکت China Petroleum and Chemical Corp یا Sinopec، از روز سه شنبه قیمت های بوتادین را برای عرضه مستقیم از کارخانه در شرق چین با رشد 300 یوآنی در هر تن معادل 2/9 درصدی به رقم 10.500 یوآن در هر تن معادل 1.395 دلار در هر تن، افزایش داد. شرکت دولتی Sinopec اخرین بار در یکم فوریه قیمت های بوتادین خود را معادل 300 یوآن در هر تن افزایش داد و با قیمت 10.200 یوآن در هر تن فروش رساند. از آنجایی که کاربران نهایی به دنبال تامین موجودی خود پیش از فصل تعطیلی موقتی کراکینگ بخار که قرار است در اواخر فوریه آغاز شود، هستند، معامله کنندگان بازار نگران عرضه ی اندک بوتادین هستند.

گزارش شده است در کره‌ی جنوبی، شرکت Yeochun Naphtha Cracking Center برنامه دارد واحد کراکینگ‌بخار نفتا پایه ی شماره 2 خود در شهر Yeosu را از 25 فوریه تا 6 مارس برای تعمیرات تعطیل کند. در شمال چین، شرکت Liaoning HuajinTongda Chemicals در روز دوشنبه قیمت های خود را تا دو برابر و معادل 800 یوآن در هر تن و 200 یوآن در هر تن افزایش داد و با قیمت 11.010 یوآن در هر تن به فروش رساند.

 

ارسال نظر