کد خبر : 40745

تاجران هندی خبر دادند؛

محدود شدن سهمیه‌ی تخصیصی ماه مارس از سوی فورموسای تایوانی

شایعه شده است که سهمیه‌ی تخصیصی ماه مارس این تولیدکننده‌ی بزرگ تایوانی از ماه قبل کمتر و لذا قیمت‌های جدید بالاتر خواهد بود

محدود شدن سهمیه‌ی تخصیصی ماه مارس از سوی فورموسای تایوانی

پتروتحلیل- پس از اعلام قیمت‌های بسیار بالای مقادیری محدود از سوی تولیدکننده‌ی بزرگ تایوانی برای ماه فوریه، تاجران هند عمدتاً پیشبینی مشابهی برای ماه مارس دارند.

به گزارش «پتروتحلیل»، محدویت‌ها در عرضه همچنین موجب شده انتظاراتی برای افزایش در قیمت‌های ماه مارس این تولیدکننده‌ی بزرگ مطرح شود.

تاجری اظهار داشت: «از طرف منبعی نزدیک به این تولیدکننده‌ی بزرگ تایوانی به ما گزارش رسیده که این شرکت در ماه مارس یکی از واحدهای تولیدی خود را به مدت دو هفته تعطیل خواهد کرد. درست مثل ماه فوریه، انتظار می‌رود سهمیه‌ی تخصیصی ماه مارس از سوی این تولیدکننده‌ محدود باشد. بنابراین، قیمت‌های جدید نیز احتمالاً شاهد افزایش خواهند بود.

تاجر دیگری خاطرنشان کرد: «شایعه شده است که سهمیه‌ی تخصیصی ماه مارس این تولیدکننده‌ی بزرگ تایوانی از ماه قبل کمتر و لذا قیمت‌های جدید بالاتر خواهد بود.

تاجر هندی دیگری نیز پیش بینی کرد به تاثیر از محدود بودن سهمیه‌های تعدادی از تولیدکنندگان ازجمله این تولیدکننده‌ی بزرگ تایوانی، افزایش‌های بیشتری در نرخ پی وی سی اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظر