کد خبر : 40682

نظر معامله‌کنندگان پی وی سی هند در خصوص فروش سریع فرموسای تایوانی

اگرچه برخی معامله‌کنندگان نسبت به انجام خرید از بازار هند پیش از اعلام قیمت‌های جدید محتاط شده بودند، اما تصمیم این تولیدکننده‌ی بزرگ نیز هم‌راستا با انتظارات اولیه اکثر معامله‌کنندگان از افزایش قیمت‌ها به تاثیر از بهبود تقاضا در این کشور ظاهر شد

نظر معامله‌کنندگان پی وی سی هند در خصوص فروش سریع فرموسای تایوانی

پتروتحلیل- در اواسط هفته، تولیدکننده‌ی بزرگ تایوانی (فرموسا) با اعمال افزایشی مختصر برای محموله‌های ماه ژانویه وارد بازار پی وی سی هند شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، سپس اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه این فروشنده تمام سهمیه‌ی تخصیصی خود برای این کشور را در حدود نیم ساعت پس از اعلام قیمت‌ها به فروش رسانده است. معامله‌کنندگان هند نظرات خود را راجع به واکنش بازار به قیمت‌گذاری‌های ژانویه‌ و همچنین فروش سریع این تولیدکننده‌ی بزرگ ابراز کردند.

در این میان، تولیدکننده‌ی بزرگ تایوانی قیمت‌های پی وی سی ژانویه‌ خود برای هند را با افزایش 20 دلاری نسبت به قیمت‌های ماه دسامبر، معادل 910 دلار در هر تن (CIF هند) اعلام کرد.  اگرچه برخی معامله‌کنندگان نسبت به انجام خرید از بازار هند پیش از اعلام قیمت‌های جدید محتاط شده بودند، اما تصمیم این تولیدکننده‌ی بزرگ نیز هم‌راستا با انتظارات اولیه اکثر معامله‌کنندگان از افزایش قیمت‌ها به تاثیر از بهبود تقاضا در این کشور ظاهر شد.

یکی از کارگزاران این تولیدکننده‌ی بزرگ خاطرنشان کرد: «این تولیدکننده سهمیه‌ی تخصیصی خود به هند را به فروش رسانده و این فروش نیز بسیار سریع اتفاق افتاده است.»

تاجری گزارش داد تعدادی از تولیدکننده‌ی آسیایی نیز سهمیه‌های خود به هند را به فروخته‌اند. وی افزود: «تقاضا از جانب هم مصرف‌کنندگان نهایی و هم تاجران وجود دارد.»

تاجر دیگری اظهار داشت: «این تولیدکننده‌ی بزرگ تایوانی سهمیه‌ی خود را در روز اعلام قیمت‌ها به فروش رساند. با وجود این، با توجه به این میزان سهمیه تخصیصی به بازار هند چندان قابل توجه نبود این مسئله چندان تعجب برانگیز نیست. انتظار داریم دیگر تولیدکنندگان قیمت‌هایی در حدود 900 تا 910 دلار در هر تن (CIF) اعلام کنند.»

ارسال نظر