کد خبر : 40598

با حضور شرکت تجارت صنعت خلیج فارس از ایران؛

نمایشگاه پلاستیک complast امروز در آفریقای جنوبی آغاز به کار کرد

طی هماهنگی های به عمل آمده، رایزن ایران در آفریقای جنوبی ساعت ۲ به وقت محلی و ساعت 3:30 دقیقه به وقت تهران از غرفه تجارت صنعت بازدید خواهد کرد

نمایشگاه پلاستیک complast امروز در آفریقای جنوبی آغاز به کار کرد

پتروتحلیل-نمایشگاه پلاستیک complast امروز در آفریقای جنوبی با حضور شرکت های پتروشیمی از هندوستان، آمریکا، عربستان، چین و اروپا و همچنین شرکت تجارت صنعت خلیج فارس از ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش «پتروتحلیل»، این نمایشگاه که از سری نمایشگاه های complast است، همه ساله در آفریقا برگزار می شود.

نمایشگاه پلاستیک complast، امسال در شهر ژوهانسبورگ برگزار شده است و یک بازار بسیار جدید برای محصولات بالادستی پتروشیمی محسوب می شود، از این رو اکثر شرکت های پتروشیمی و پایین دست مانند تولیدکننده های فیلم، بطری و لوله های پی وی سی و ... در این نمایشگاه حضور دارند.

در همین حال فعال ترین پتروشیمی در آفریقای جنوبی، شرکت ساسول است که در شهر ژوهانسبورگ نیز یک واحد پتروشیمی دارد، این در حالی است که شرکت های بروج و سابیک در تلاش برای به دست آوردن سهم بازار در این منطقه هستند و از این رو شرکت تجارت صنعت خلیج فارس نیز امسال در این نمایشگاه حضوری جدی برای به دست آوردن سهم بازار در این منطقه دارد.

شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس اولین پتروشیمی از ایران است که در این منطقه شروع به بازار یابی کرده و با شروع نمایشگاه از امروز، مذاکراتی برای عقد قرادادهای فروش پلی اتیلن از سوی این شرکت در حال انجام است.

همچنین طی هماهنگی های به عمل آمده، رایزن ایران در آفریقای جنوبی ساعت ۲ به وقت محلی و ساعت 3:30 دقیقه به وقت تهران از غرفه تجارت صنعت بازدید خواهد کرد.

ارسال نظر