کد خبر : 40525

از سوی مدیرعامل تشریح شد:

آثار مالی ناشی از بازنگری در بودجه سال 96 «زاگرس»

قیمت متانول در بازارهای بین المللی دارای نوسانات شدیدی است و پیش بینی تغییرات آتی آن با محدودیت های زیادی مواجه است

آثار مالی ناشی از بازنگری در بودجه سال 96 «زاگرس»

پتروتحلیل- مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس جزییات آخرین بررسی از بازنگری های انجام شده در پیش بینی سود هر سهم سال ۱۳۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش «پتروتحلیل»، محمدرضا میراحمدی، طی ارسال نامه ای خطاب به ریاست اداره ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار مواردی را در خصوص بازنگری در پیش بینی سود سال 96 مطرح و اعلام کرد:  با عنایت به برنامه تعمیرات اساسی تدوین شده برای سال ۹۶ هزینه های مربوطه در پیش بینی اولیه سود هر سهم سال ۹۶ لحاظ و اعلام گردیده است که در شش ماهه اول سال جاری موضوعیت نداشته است.

وی افزود: همانگونه که مستحضربد طبق دستورالعمل اجرایی تعیین نرخ گاز و نرخ های ابلاغی از سوی مراجع ذیربط در ۶ ماهه اول سال روند نزولی داشته و معمولا در ۶ ماهه دوم سال نرخ گاز خوراک افزایش خواهد داشت.

میراحمدی اظهار کرد: قیمت متانول در بازارهای بین المللی دارای نوسانات شدیدی است و پیش بینی تغییرات آتی آن با محدودیت های زیادی مواجه می باشد. ضمنا با در نظر گرفتن شروع بهره برداری از برخی طرح های جدید متانولی در شش ماهه دوم سال ۹۶, این شرکت تغییری در پیش بپنی قیمت متانول اعمالی ننموده است.

مدیرعامل پتروشیمی زاگرس در خصوص آثار ناشی از نوسانات ارز بر بودجه سال 96 تأکید کرد: تغییرات نرخ ارز و آثار احتمالی ناشی از برنامه های دولت برای یکسان سازی نرخ ارز در سال ۹۶ برای این شرکت مشخص نیست و در صورت برآورد هر گونه تغییر با اهمیت در پیش بینی سود هر سهم سال ۹۶ مراتب به اطلاع آن سازمان خواهد رسید.

ارسال نظر