کد خبر : 40508

اعلام دلایل تغییرات بودجه «وغدیر» در 7 بند

بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری غدیر پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 96 با سرمایه 72 هزار میلیارد ریال مبلغ 205 ریال به طور خالص برآورد شد

اعلام دلایل تغییرات بودجه «وغدیر» در 7 بند

پتروتحلیل- شرکت سرمایه گذاری غدیر پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1396.09.30 براساس عملکرد حسابرسی نشده دوره 9 ماهه خود را اعلام کرد.

به گزارش «پتروتحلیل»، بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری غدیر پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 96 با سرمایه 72 هزار میلیارد ریال مبلغ 205 ریال به طور خالص برآورد شد.

این گزارش عملکردی در حالی منتشر شده که نسبت به گزارش های قبلی بدون تغییر بوده و از پوشش 32 درصدی طی دوره 9 ماهه و تحقق مبلغ 65 ریال سود به ازای هر سهم حاکی است.

«وغدیر» طی این گزارش دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی حسابرسی نشده سال مالی 96 را نسبت به اطلاعیه قبلی در 7 بند اعلام کرده است.

1.  با توجه به ماهیت فعالیت شرکت سرمایه گذاری غدیر بخش عمده سود حاصل از سرمایه گذاری ها ، ناشی از شناسایی سود سهام  نقدی شرکت های سرمایه پذیر می باشد و این درآمد ها با توجه به تاریخ سال مالی شرکت های سرمایه پذیر و برگزاری  مجامع  آن شرکت ها  مهم و تاثیر گذار می باشد که عمدتا در سه ماهه آخر سال مالی شرکت سرمایه گذاری غدیر شناسایی و در دفاتر ثبت خواهد شد .

2.  با عنایت به برگزاری مجامع برخی از شرکت ها ی بورسی  و اخذ  اطلاعات مربوط به EPS  و DPSمربوط به این شرکت ها از طریق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سامانه کدال، مبلغ پیش بینی سود نقدی این شرکت ها در صورت نیاز تعدیل گردیده است. ( شرکت های با سال مالی  منتهی به 30 اسفندماه 1395 )

3. سایر شرکت های بورسی، بر اساس  آخرین پیش بینی تعدیل یافته آنها که از طریق  سامانه کدال اطلاع رسانی گردیده است مورد بررسی و در صورت نیاز تعدیل گردیده است. ( شرکت های با سال مالی 31 شهریورماه 1395 )

4. سایر شرکت های غیر بورسی که عموماً دوره مالی آن شرکت ها 31 شهریورماه 1396  می باشد، مورد بررسی و در صورت نیاز تعدیلات  لازم  صورت پذیرفته است. 

5.کاهش در هزینه های  اداری  و عمومی  با توجه به تحقق عملکرد 9 ماهه .

6.کاهش در پیش بنی سایر درآمدها و هزینه های عملیاتی با توجه به شناسایی و افزایش در پیش بینی هزینه کاهش ارزش سرمایه گذاری ها ( افشاء مبالغ پیش بینی در بخش درآمد حاصل  از سرمایه گذاری ها ) تا پایان سال مالی مورد گزارش .

7. کاهش  در پیش بینی  هزینه های مالی با عنایت به تحقق عملکرد 9 ماهه .

 

ارسال نظر