کد خبر : 40500

غافلگیری فعالان بازار پی وی سی از قیمت های پیشنهادی ماه نوامبر

این کشور به دلیل رکود شدید حاکم بر بازار مصرف این محصول ممکن است به جمع صادرکنندگان PVC اضافه شود، البته برخی دیگر از منابع معتقدند که به دلیل تعهدات زیست محیطی این کشور و تولید PVC با ظرفیتی بسیار کمتر از ظرفیت تولید واقعی امکان صدرات این کشور وجود ندارد

غافلگیری فعالان بازار پی وی سی از قیمت های پیشنهادی ماه نوامبر

پتروتحلیل- پیشنهادات تازه قیمت پی وی سی به صورت سی اف آر چین برای ماه نوامبر 900 دلار در هر تن اعلام شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، همچنین قیمت پیشنهادی برای هندوستان 940 دلار در هر تن عنوان شده است.

این در حالی است که قیمت معاملات در هفته گذشته در بازار چین 925 و در بازار هندوستان 1005 دلار به ازای هر تن بود، در نتیجه قیمت در بازار چین 25 دلار و در بازار هندوستان 65 دلار کاهش را تجربه کرده است.

این قیمت ها فعالان بازار را غافلگیر کرد زیرا آن ها انتظار داشتند قیمت ها در این هفته اندکی افزایشی باشد. قیمت های ماه نوامبر یک هفته زودتر از موعد اعلام شد، طبق برنامه قیمت های ماه نوامبر باید در 23 اکتبر اعلام می شد، ولی برخی از تولیدکنندگان بزرگ این محصول قیمت های خود را زودتر برای ماه نوامبر اعلام کردند.

یکی از منابع بازار گفت: خریداران هندی قیمت 940 دلار به ازای هر تن را پذیرفته و فروشندگان آسیایی موفق شدند 15 هزار تن را در یک روز و با این قیمت به فروش برسانند.

یکی از منابع بازار در چین گفت: این کشور به دلیل رکود شدید حاکم بر بازار مصرف این محصول ممکن است به جمع صادرکنندگان PVC اضافه شود، البته برخی دیگر از منابع معتقدند که به دلیل تعهدات زیست محیطی این کشور و تولید PVC با ظرفیتی بسیار کمتر از ظرفیت تولید واقعی امکان صدرات این کشور وجود ندارد.

از طرف دیگر به دلیل بازگشت پتروشیمی های آمریکایی به بازار و انتظار ورود محموله های آن ها به بازارهای آسیایی در ماه دسامبرخریداران این محصول مقاومت کرده و  سبب این کاهش نرخ ها شده اند.

ارسال نظر