کد خبر : 40485

ثبات قیمت‌های داخلی CFR آسیای شرق دور نسبت به هفته گذشته؛

کاهش 10 دلاری پلی پروپیلن آسیایی

قیمت‌های داخلی در پی کاهش تقاضا کمی افت داشتند و تاجران بین‌المللی مجبور شدند برای جذب خریدار قیمت‌های خود را کاهش دهند.» در این میان، بازار جنوب آسیا روندی ثابت داشت و تقاضای خرید در بازارِ پیش از تعطیلات سراسری دیوالیِ هند روال همیشگی‌اش را طی کرد

کاهش 10 دلاری پلی پروپیلن آسیایی

پتروتحلیل- پلی پروپیلن آسیایی این هفته نسبت به هفته گذشته در نرخ 1،100 دلار در هر تن (CFR آسیای شرق دور) ثبات داشت؛ هم‌راستا با قیمت‌های داخلی که در نرخ 8،600 بدون تغییر باقی ماندند.

به گزارش «پتروتحلیل»، تاجری چینی اظهار داشت: «بازار پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات، بر خلاف انتظاراتی که برای افزایش قیمت‌ها وجود داشت، روندی ثابت را داشته است.» شاخص CFR آسیای جنوب‌شرقی، به علت کاهش تقاضا، نسبت به هفته گذشته 10 دلار کاهش یافت و به 1،160 دلار در هر تن رسید.

تاجری در ویتنام بیان کرد: «قیمت‌های داخلی در پی کاهش تقاضا کمی افت داشتند و تاجران بین‌المللی مجبور شدند برای جذب خریدار قیمت‌های خود را کاهش دهند.» در این میان، بازار جنوب آسیا روندی ثابت داشت و تقاضای خرید در بازارِ پیش از تعطیلات سراسری دیوالیِ هند روال همیشگی‌اش را طی کرد. قیمت‌های CFR جنوب آسیا نسبت به هفته‌ی گذشته در نرخ 1،190 دلار در هر تن ثابت ماندند و معاملات در این نرخ به انجام رسیدند.

 

ارسال نظر