کد خبر : 40478

مدیرعامل تاپکو خبر داد:

آغاز تولید گرید پایپ در پتروشیمی جم از 15 آبان ماه

وی با اشاره به اینکه در انتظار اصلاح قیمت پایه توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستیم، گفت: احتمالا قیمت پایه این گرید به میزان 5 درصد افزایش نرخ داشته است

آغاز تولید گرید پایپ در پتروشیمی جم از 15 آبان ماه

پتروتحلیل- از پانزدهم آبان ماه تولید گرید CRP100 دوباره در پتروشیمی جم از سر گرفته می شود.

مجید رضایی، مدیرعامل شرکت تاپکو با اعلام این خبر به «پتروتحلیل»، گفت: احتمالا با توجه به آغاز تولید این گرید در پتروشیمی جم از پانزدهم آبان ماه، هفته آینده فروش CRP100 به صورت سلف در بورس کالا انجام خواهد شد.

وی همچنین در ادامه گفت: جلسه ای هفته گذشته با حضور نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و انجمن تولیدکنندگان پایپ برگزار شد.

مدیرعامل شرکت تاپکو افزود: در این جلسه قرار بر این شد تا قیمت پایه CRP100 اصلاح شده و پتروشیمی جم دوباره تولید این گرید را از سر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در انتظار اصلاح قیمت پایه توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستیم، گفت: احتمالا قیمت پایه این گرید به میزان 5 درصد افزایش نرخ داشته است.

به گفته مدیرعامل تاپکو؛ با این افزایش قیمت، بخشی از سود جم جبران و انگیزه تولید برای این گرید در مقایسه با گرید بادی و فیلم  ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر تولید کنندگان لوله از تامین مستمر و پایدار مواد اولیه خود اطمینان حاصل می کنند و می توانند با آسودگی و اطمینان بیشتری نسبت به عقد قرارداد های خود و تولید بپردازند.

 

ارسال نظر