کد خبر : 40388

مختل شدن فرصت آربیتراژ به آمریکا به سبب مسائل لوجستیکی؛

بهره‌برداری شرکت هندی RIL از واحد پلی اتیلن جدید خود در اواخر ماه سپتامبر

در آسیا، هم خریداران و هم فروشندگان به گفته خودشان، سعی داشته‌اند جهت حرکت بازار را مطابق با روندهای قیمت نفت و نفتا پیش بینی کنند، حال آنکه کسانی که جزء فروشندگان محصولات به اروپا شمرده می‌شوند گفته‌اند این کار را با در نظر گرفتن قیمت قراردادهای اتیلن انجام می‌دهند

بهره‌برداری شرکت هندی RIL از واحد پلی اتیلن جدید خود در اواخر ماه سپتامبر

پتروتحلیل- قیمت‌های پلی اتیلن سبک گرید فیلم آسیایی با توجه به پایین بودن مبادلات نسبت به هفته گذشته ثابت باقی ماندند.

به گزارش «پتروتحلیل»، تولیدکنندگان و تاجران که در دو هفته گذشته کار تبادلات خود را به انجام رسانده بودند، از عدم ارائه قیمت‌های جدید خبر دادند. چندین تاجر در نظر داشتند محموله‌هایی به آمریکا ارسال کنند، اما در حال بررسی و کنترل از سر گیری فعالیت و مسائل لوجستیکی و بسته‌بندی در  بندر هیوستون نیز بودند. و اما درباره اخبار حوزه واحدهای تولیدی، منابع نزدیک به شرکت ZhongAn LianHe Coal Chemical گزارش داده‌اند، این شرکت قرار است در سال 2018  از واحد تولیدی پلی اتیلن جدید خود در شهر انوی بهره‌برداری کند که بر اساس زغال سنگ کار می کند و ظرفیت تولید 350،000 تن در سال دارد.

منبعی نزدیک به شرکت هندی Reliance Industries Ltd اعلام کرد، این شرکت بنا دارد تا در اواخر ماه سپتامبر، از تاسیسات تولید پلی اتیلن خود در شهر جام‌نگر بهره‌برداری کند.

این تاسیسات دربردارنده‌ی یک واحد تولیدی پلی اتیلن سبک خطی با ظرفیت تولید 550،000 تن در سال و یک واحد تولیدی پلی اتیلن سبک با ظرفیت تولیدی 400،000 تن در سال است. منابع مختلف روند قیمت‌های خوراک در بازار و تاثیرات آن روی قیمت پلی اتیلن را زیر نظر گرفته‌اند، نظر به اینکه قیمت‌های پلی اتیلن همیشه تمایل داشته‌اند از روند گران‌قیمت‌ترین نوع خوراک پیروی کنند.

به گفته تولیدکنندگان، آن‌ها نیز طبیعتاً تمایل خواهند داشت به بهترین سود ممکن برای خود برسند. در آسیا، هم خریداران و هم فروشندگان به گفته خودشان، سعی داشته‌اند جهت حرکت بازار را مطابق با روندهای قیمت نفت و نفتا پیش بینی کنند، حال آنکه کسانی که جزء فروشندگان محصولات به اروپا شمرده می‌شوند گفته‌اند این کار را با در نظر گرفتن قیمت قراردادهای اتیلن انجام می‌دهند. به گفته تولیدکنندگان آمریکا، آن‌ها نیز اغلب از قیمت‌های اتان به عنوان راهنما برای پیش بینی قیمت‌های پلی اتیلن استفاده می‌کنند.

ارسال نظر