کد خبر : 40238

قیمت اتیلن از فروشندگان حمایت می کند؛

انتظار افزایش قیمت پی وی سی فرموسا در ماه سپتامبر

پیش بینی می شود که قیمت های محلی روندی صعودی در کوتاه مدت داشته باشند، این در حالی است که انتظار می رود قیمت اتیلن در آسیا نیز از فروشندگان حمایت کند، همچنین احتمال می رود فرموسای تایوان نیز پیشنهادات ماه سپتامبر خود را به چین افزایش دهد

انتظار افزایش قیمت پی وی سی فرموسا در ماه سپتامبر

پتروتحلیل- در چین، بازار محلی پی وی سی در هفته اول ماه اوت، طبق پیش بینی ها افزایشی بود.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت نفت خام، کاهش منابع و اورهال برخی از کارخانه های پی وی سی و همچنین بازرسی های محیط زیست سبب افزایش قیمت ها در این هفته شد.

قیمت پی وی سی مبتنی بر اتیلن و استیلن حدودا 7 تا 14 دلار افزایش یافته است، معاملات آتی پی وی سی در بورس کالای دالیان چین نیز از 2 اکتبر به میزان 36 دلار در هر تن افزایش یافته است. معامله گران مستقر در شانگهای می گویند: با وجود افزایش قیمت های پی وی سی، فروشندگان ترجیح می دهند پیشنهاد ارایه نکنند، زیرا انتظار می رود که سود بیشتری در روزهای آینده به دست بیاورند.

یکی دیگر از معامله گران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تقاضا در ماه سپتامبر افزایش بیشتری پیدا می کند، فروشندگان ترجیح می دهند، تخصیص های خود را در بازار محلی برای افزایش سود بیشتر در ماه سپتامبر ارایه بدهند.

قیمت واردات پی وی سی K67 در هفته گذشته به 880 تا 890 دلار در هر تن تغییر کرده است. واردات ماه ژوئن چین 3.2 درصد افزایش یافته است.

پیش بینی می شود که قیمت های محلی روندی صعودی در کوتاه مدت داشته باشند، این در حالی است که انتظار می رود قیمت اتیلن در آسیا نیز از فروشندگان حمایت کند، همچنین احتمال می رود فرموسای تایوان نیز پیشنهادات ماه سپتامبر خود را به چین افزایش دهد.

ارسال نظر