کد خبر : 40205

اولین محموله MDI پتروشیمی کارون معامله شد

با توجه به نیاز و درخواست های مکرر مشتریان پتروشیمی کارون تاپایان شهریور ماه علاوه بر ارائه محصول در بورس بطور مستقیم نیز فروش این کالا را انجام می دهد

اولین محموله  MDI پتروشیمی کارون  معامله شد

پتروتحلیل- اولین محموله  MDI پتروشیمی کارون  معامله شد.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی کارون در گفت و گو با خبرنگار «پتروتحلیل»، با اعلام این خبر گفت: حجم قابل توجهی MDI پتروشیمی کارون به طور مستقیم در روز اخیر فروخته شد.

منصور لیاقت مهر ادامه داد: عرضه محصول MDI پتروشیمی کارون از 25 تیرماه در بورس کالا آغاز  شد و بنا به  درخواست مشتریان گریدهای مختلف این محصول در بازار عرضه می شود.

وی افزود: با توجه به نیاز و درخواست های مکرر مشتریان پتروشیمی کارون تاپایان شهریور ماه علاوه بر ارائه محصول در بورس بطور مستقیم نیز فروش این کالا را انجام می دهد.

 وی با اشاره به اینکه عرضه MDI همچنان در بورس کالا ادامه دارد، گفت: عرضه مستمر این محصول برای آشنایی خریداران همچنان ادامه دارد. این در حالی است که پیش تر مصرف کنندگان این کالا اقدام به واردات آن می کردند.

پتروشیمی کارون با قبول ریسک تولید و بومی سازی این محصول بنیادی نیاز کشور به MDI را به زودی برطرف خواهد کرد.  عرضه MDI اولین گام برای خودکفایی این محصول است و می تواند زمینه ساز معرفی هرچه بهتر این محصول باشد.

 لیاقت مهر ادامه داد: از مجموع تولیدات این شرکت، سه گرید اصلی  به طور مداوم تولید می شود و 6 گرید دیگر تحت عنوان سفارشی ساخت در صورت نیاز مشتری تولید می شود. وی در خصوص مصارف محصول MDI پتروشیمی کارون، گفت:این تولیدات در صنعت خودروسازی، صندلی و مبلمان، ساندویچ پانل و زیره کفش استفاده می شود. وی ادامه داد در پروسه تولید  MDI، 4 محصول دیگر(آنیلین ، نیتروبنزن ، PMA ، PMI   )نیز تولید می شود ،  شرکت پتروشیمی کارون ، نخستین و تنها تولید کننده ایزوسیانات ها درخاورمیانه است.

ارسال نظر