کد خبر : 40197

4 عامل سبب شد؛

تقویت قیمت پی وی سی در چین

عوامل متعددی از جمله کمبود زغال سنگ، بازرسی های محیط زیست، توقف خطوط و همچنین تقویت قیمت ها در بازار آتی از این روند حمایت می کند

تقویت قیمت پی وی سی در چین

پتروتحلیل-بازار محلی پی وی سی چین در ماه اخیر تقویت شده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، در چین، روند تثبیت بازار محلی پی وی سی در هفته چهارم با مقادیر پایین عرضه ادامه یافت.

عوامل متعددی از جمله کمبود زغال سنگ، بازرسی های محیط زیست، توقف خطوط و همچنین تقویت قیمت ها در بازار آتی از این روند حمایت می کند.

قیمت پی وی سی بر پایه اتیلن و استیلن از هفته گذشته به میزان 7 تا 14 دلار در هر تن افزایش داشته است. معاملات آتی پی وی سی در بورس دالیان چین از 19 ژوئیه به صورت هفتگی 28 دلار در هر تن افزایش یافته است.

یک معامله گر گفت: قیمت پی وی سی بر پایه استیلن و اتیلن همچنان افزایش یافته و ما فکر می کنیم به دلیل کاهش عرضه، توقف برخی خطوط و بازرسی های سختگیرانه محیط زیست در آینده، بازار تقویت شود.

یک معامله گر در شانگهای هم گفت: بازرسی های محیطی در  JunZheng صورت می گیرد و تولیدکنندگان عمدتا دارای خدماتی هستند که سبب کاهش عرضه پی وی سی می شود. انتظار می رود در کوتاه مدت چشم انداز مثبتی داشته باشیم.

در بازار واردات، محدوده کلی قیمتK67 بدون تغییر 880 تا 890 دلار در هر تن سی آی اف چین باقی ماند.

 

به نظر می رسد قیمت های داخلی پی وی سی در روزهای آینده با توجه به عرضه کم افزایش بیشتری داشته باشد، این در حالی است انتظار می رود جشن های داخلی چین نیز در نیمه دوم سال بر بازار پی وی سی تاثیر گذار باشد.

ارسال نظر