کد خبر : 40150

قیمت پلی اتیلن در اروپا از اواسط ماه آوریل پایدار شد؛

کاهش فاصله قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم و اتیلن در اروپا

بررسی ها نشان می دهد که فاصله بین قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم و قیمت اتیلن بیشتر از حد معمول کم شده است، زیرا تقریبا 4 ماه به قیمت 200 یورو در هر تن رسیده است

کاهش فاصله قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم و اتیلن در اروپا

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن در اروپا از اواسط ماه آوریل به رقمی پایدار رسیده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سنگین در کمتر از دو سال گذشته در اروپا کاهش یافته است، این کاهش بیشتر از اتیلن در ماه جولای بوده است.

همچنین قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در ایتالیا و شمال غربی اروپا در پایین ترین سطح خود از فوریه 2015 قرار گرفته است.

به این ترتیب، قیمت پلی اتیلن سبک در حال حاضر در ایتالیا 1175 یورو در هر تن و در شمال غربی اروپا 1195 یورو در هر تن ایستاده است که پایین ترین رقم از اواسط فوریه و اوایل مارس 2015 است.

معاملات پلی اتیلن سنگین با کاهش بیشتر 60 تا 70 یورو به ازای هر تن به دلیل عرضه فراوان گزارش شده است، در حالی که تخفیف های مداوم در معاملات پلی اتیلن سبک و خطی به دلیل بهبود تقاضا با توجه به نگرانی در خصوص تقاضای محدود کمتر شده است.

فروشندگان حاضر به ارائه تخفیف های بیشتر از حالا نیستند، تقاضا بهتر شده است. یک توزیع کننده ایتالیایی از ژوئیه پیشنهادات قیمت پلی اتیلن سبک را با 30 یورو در هر تن اعلام کرد و گفت: از ماه آوریل به تدریج قیمت ها با توجه به افت اتیلن، کاهش یافته است.

بررسی ها نشان می دهد که فاصله بین قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم و قیمت اتیلن بیشتر از حد معمول کم شده است، زیرا تقریبا 4 ماه به قیمت 200 یورو در هر تن رسیده است.

ارسال نظر