کد خبر : 39570

پیشرفت ۵۱ درصدی پروژه ABS / RUBBER پتروشیمی جم

پتروتحلیل-معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پتروشیمی جم بازدید و با مدیران واحدهای مختلف این مجتمع دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بازدید از مجتمع پتروشیمی جم، با مدیران این شرکت دیدار کرد.
دکتر حجت اله میرزایی پس از بازدید از فاز ۲، واحد های تولیدی و تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم گفت: پروژه ABS/RUBBER پتروشیمی جم که در گذشته ۲۰ درصد پیشرفت داشته و در یکسال اخیر به ۵۱ درصد پیشرفت رسیده است انگیزه بالای مدیران و کارکنان و تلاش آنان را در این دوسال نشان می دهد.
دکتر میرزایی در جمع مدیران شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت: پتروشیمی جم یکی از بهترین واحد های تولیدی صندوق بازنشستگی و یک واحد اقتصادی مطرح و بزرگ در حوزه صنعت کشور است و در اینجا از برجام به بهترین شکل استفاده شده است.
عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در بازدید از واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم یادآور شد: در واحد تحقیق و توسعه یک تیم خوب و با انگیزه در کنار دانش بالا کارهای ارزشمندی صورت داده و قابل تقدیر است.
وی در ادامه گفت: واحد تحقیق و توسعه پتروشیمی جم توانسته ایده های دانشگاه را در شرکت به بهره برداری برساند و این تجربه بسیار مهم و کم نظیری است. در واحد تحقیق و توسعه ۲۰ دانشجوی دکتری و فوق لیسانس در حال تدوین رساله و پایان نامه خود می باشند که این خود یک افتخاربزرگی برای پتروشیمی جم است.
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عملکرد مجموعه پتروشیمی جم به عنوان بهترین واحد تولیدی در کشور تاکید کرد: تجربه پتروشیمی جم در اجرای پروژه های تولیدی باید ثبت شود و در اختیار واحد های تولیدی دیگر در کشور قرار دهیم.
وی در ادامه افزود: بزرگترین کمکی که پتروشیمی جم در کنار دیگر پتروشیمی ها انجام داده کمک به کاهش آلاینده ها بوده است.
دکتر حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: شرکت پتروشیمی جم در حفاظت از محیط زیست، تولید پاک، انرژی و ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه پیشتاز است و یک واحد سود آور صندوق بازنشستگی است و من وظیفه خود می دانم که این زحمات دوستان را رسانه ای و از این طریق تقدیر و تشکر کنم.
شایان ذکر است در این جلسه مهندس میرافضلی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص رشد تولید و برنامه های آتی و توسعه ای شرکت ارائه کرد.
ارسال نظر