کد خبر : 38946

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه خط پلیمر مذاب پتروشیمی تندگویان

پتروتحلیل- خط انتقال پلیمر مذاب از poly G به واحدهای نساجی پتروشیمی شهید تندگویان باپیشرفتی ۶۰ درصدی در حال اجرا است.

به گزارش «پتروتحلیل»، شهمیری مدیر پروژه های اجرایی و توسعه ای پتروشیمی شهید تندگویان گفت : این پروژه که از آبان ماه سال جاری آغاز شده است طبق برنامه باید تاکنون پیشرفتی ۳۳ درصدی داشته باشد که با همت و تلاش همکاران و حمایت مدیریت شرکت پیشرفتی ۶۰ درصدی داشته است و امیدواریم که در حداقل زمان ممکن با موفقیت به پایان برسد.

وی افزود : از جمله فعالیتهای عمده صورت پذیرفته از آغاز پروژه تاکنون می توان به نصب تجهیزات جدید مکانیکال ،ساخت ونصب سازه فلزی ،بتن ریزی ، شمع کوبی و حفاری شمع و همچنین آرماتور بندی اشاره کرد.

مدیر پروژه های اجرایی و توسعه ای گفت : پس از اجرای موفقیت آمیز پروژه های افزایش ظرفیت در Poly G و poly F ، برنامه ریزی لازم جهت از سرویس خارج نمودن POLY H به منظور افزایش ظرفیت صورت پذیرفت اما با توجه به اینکه این واحد تامین کننده خوراک واحدهای نساجی است قبل از هر اقدامی ، پروژه خط انتقال پلیمرمذاب از POLY G با هدف استمرار وتداوم تولید در کارخانجات نساجی در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر هم بدون هیچگونه مشکلی ودر شرایطی مطلوب درحال اجرا می باشد. همچنین پیش بینی می شود که ۸ ماه پس از بهره برداری ،کلیه هزینه های پروژه برگشت داده شود.

پتروشیمی شهید تندگویان بزرگترین تولید کننده اسید ترفتالیک خالص و پلی اتیلن ترفتالات در کشور می باشد که در منطقه ویژه پتروشیمی بندر امام خمینی ( ره ) قرار دارد.

ارسال نظر