کد خبر : 38290

اولین عرضه MDI پتروشیمی کارون در بورس

پتروتحلیل- مدیر عامل شرکت پتروشیمی کارون از اولین عرضه ۲۰۰ تن محصول MDI پتروشیمی کارون امروز در بورس کالا خبر داد.

علیرضا صدیقی زاده ادامه داد: پایداری در تولید یکی از مهم ترین رکن های اساسی در صنعت پتروشیمی به حساب می آید و این امر خوشبختانه توسط متخصصین خلاق و با دانش این شرکت به سرانجام رسیده است و این مرحله نیز به پایان رسیده و به یاری پروردگار از طریق کاهش قیمت تمام شده محصولات در مرحله " سود آوری " قرار داریم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه میانگین سنی کارکنان شرکت پتروشیمی کارون حدود سی سال است که از سواد دانشگاهی بالایی برخوردار هستند و سبب شده است که ترکیبی از خلاقیت ، دانش و نیروی جوانی در این میان شکل گیرد و این امر می تواند آینده درخشانی را برای این پتروشیمی به ارمغان بیاورد و بی شک آینده روشنی را برای این شرکت متصور هستم.

وی با اشاره به تشکیل اداره تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی کارون تاکید کرد: با تشکیل اداره تحقیق و توسعه در پتروشیمی کارون به دنبال داخلی سازی کاتالیست ها و مواد شیمایی و کاهش قیمت تمام شده برای مصرف هستیم و این واحد نقش بسزایی را ایفا می کند.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کارون با اشاره به راه اندازی واحد MDI بیان داشت: با تکیه بر دانش ، توان متخصصان داخلی توانستیم فاز دوم شرکت پتروشیمی کارون را بدون حضور شرکت های اروپایی راه اندازی کنیم که این امر نشان از اقتدار و تلاش همکارانم است.

وی در خصوص شرایط پس از برجام در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: برجام فضای مناسبی را برای ما ایجاد کرده است و اگر چه طرف مقابل پیمان شکنی می کند اما شرکت های کوچک همچون پتروشیمی کارون بهره مندی خود را خواهند داشت.

مهندس علیرضا صدیقی زاده در ادامه افزود: در گذشته اگر می خواستیم قطعه ای را از اروپا وارد کنیم مجبور بودیم از طریق چندین واسطه و با صرف هزینه های هنگفت نیازهای خود را تامین نماییم اما خوشبختانه اکنون در شرایط پس از برجام به راحتی می توانیم محصولات خود را از بازارهای اروپایی خریداری و بدون هیچ واسطه ای وارد کشور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط پس از برجام فرصتی است که مدیران ما به راحتی می توانند بهره مندی هر چه بیشتر را محیا کنند و در این میان نیز بسیاری از مشکلات همچون تامین مواد اولیه و دست واسطه ها از این بازارها کوتاه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کارون با اشاره به کسب رتبه دوم روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون در بخش انتشارات در هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت ابراز امیدواری کرد و گفت: در راستای معرفی هر چه بهتر محصولات و معرفی شرکت پتروشیمی کارون در بازار داخلی و خارجی ، قطعا یک روابط عمومی فعال و موثر خواهد بود و بی اغماض کسب این رتبه در صنعت نفت کشور مرهون تلاش های رئیس روابط عمومی و همکاران وی می باشد که جا دارد از زحمات بی دریغ آنها تشکر کرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی پتروشیمی کارون با حضور مدیر توانمند و صنعت دیده خود توانسته است میزان رضایتمندی و ارائه محصولات شرکت را با حضور در نمایشگاه ها افزایش دهد و امید است این روند تداوم یابد.

مهندس علیرضا صدیقی زاده با اشاره به توسعه این شرکت گفت: اولویت فروش محصولات شرکت پتروشیمی کارون به بازار داخل کشور است و چنانچه محصولات مازاد داشته باشیم به خارج از کشور صادر خواهیم کرد چرا که رضایت صنعت داخلی کشور برای ما یک اولویت به حساب می آید.

وی در پایان گفت: با درآمد بیشتر ، رفاهیات بیشتری را می توان برای کارکنان فراهم کرد و بر عکس اگر شرکتی درآمدی نداشته باشد طبیعتا نمی تواند عوامل انگیزشی را برای کارکنان خود ایجاد کند و در این میان ما نیز سعی کردیم رضایت نسبی کارکنان خود را جلب کنیم و استراتژی که در پیش گرفته ایم توجه به کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت است.

ارسال نظر