کد خبر : 3828

آیزوفید برای اولین بار در تالار صادراتی بورس کالا

امروز برای اولین بار آیزوفید در تالار صادراتی بورس کالا عرضه می شود. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالا، در این روز و در تالار صادراتی، برای اولین بار یک هزار تن آیزوفید توسط شرکت پالایش نفت تبریز به قیمت پایه ۸۴۰ دلار در هر تن عرضه می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی هم در این روز شاهد عرضه ۷۴ هزار تن انواع مواد پلیمری، قیر، حلال، آیزوریسایکل، وکیوم باتوم، لوب کات و گوگرد است. از جمله عرضه کنندگان مواد پلیمری در این روز می توان به مجتمع های پتروشیمی آریاساسول، تبریز، رجال، شازند، مارون، پلی پروپیلن جم و شرکت پلیمر کرمانشاه اشاره کرد. همچنین شرکت نفت جی با ۲۱ هزار تن انواع قیر در تالار معاملات حضور می یابد. علاوه بر این، ۲۰ هزار تن وکیوم باتوم از سوی شرکت های پالایش نفت تندگویان تهران، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت بندرعباس برای دادوستد راهی تالار معاملات می شود.

شرکت پالایش نفت آبادان هم با ۳۰۰ تن حلال ۴۱۰، شرکت پالایش نفت اصفهان با ۲ هزار تن آیزوریسایکل و شرکت نفت شازند اراک با ۲ هزار تن گوگرد گرانوله در تالار معاملات حضور می یابد. شرکت پالایش نفت تندگویان تهران علاوه بر وکیوم باتوم، ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن انواع لوب کات و ۳۰۰ تن گوگرد گرانوله را روی تابلوی عرضه می برد.

در همین حال امروز ۲۰ هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت تندگویان تهران، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تبریز با ارزش بیش از ۲۱۴ میلیارد ریال مورد دادوستد قرار گرفت. شرکت پالایش نفت تندگویان تهران ۷۵۰۰ تن لوب کات سنگین را به قیمت ۱۶ هزار و ۷۸۱ ریال به فروش رساند. این شرکت همچنین معامله ۱۸۰ تن گوگرد گرانوله را روی تابلوی معاملات ثبت کرد. از دیگر کالاهای معامله شده در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می توان ۵۰۳۹ تن انواع قیر، ۲ هزار تن آیزوریسایکل، ۶۸۵۳ تن مواد پلیمری و ۳۰۰ تن حلال ۴۱۰ اشاره کرد. براساس این گزارش، در این روز، در مجموع ۱۸۲ هزار و ۸۵۰ تن انواع کالا با ارزش حدود ۱۶۹۰ میلیارد ریال در تالارهای صادراتی و داخلی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

ارسال نظر