کد خبر : 37626

پی وی سی ها گران شدند

پتروتحلیل- بیشترین افزایش قیمت محصولات پلیمری نسبت به دو هفته اخیر متعلق به پی وی سی ها با ۷ درصد رشد بوده است. گرید ۶۵ از رقم ۲ هزار و ۷۰۰ تومان به ۲ هزار و ۸۹۶ تومان رسیده است. همچنین گرید ۶۰ نیز از ۲ هزار و ۸۳۵ تومان به ۳ هزار و ۴۱ تومان رسیده است. گرید ۵۷ و ۷۰ نیز از ۲ هزار و ۹۷۰ تومان به ۳ هزار و ۱۸۶ تومان رسیدند.

به گزارش «پتروتحلیل»، در رتبه بعدی افزایش قیمت ها پلی اتیلن های سبک فیلم و پلی اتیلن های سنگین اکستروژن به ترتیب با ۱٫۳ و ۱ درصد افزایش قرار دارند، این کالا به ترتیب ۵۳ و ۳۹ تومان نسبت به دو هفته گذشته رشد قیمت داشتند.

در همین حال پلی استایرن معمولی نیز نسبت به دو هفته گذشته ۰٫۹ درصدو پلی استایرن مقاوم هم ۰٫۷ درصد با افزایش قیمت روبه رو شدند، به این ترتیب پلی استایرن معمولی از رقم ۴ هزار و ۸۱ به ۴ هزار و ۱۲۱ تومان رسید. قیمت پلی استایرن مقاوم نیز از ۴ هزار و ۲۱۲ تومان در تاریخ ۲۸ شهریور به ۴ هزار و ۲۴۴ تومان در تاریخ ۱۱ مهر رسید.

همچنین پلی پروپیلن های نساجی و پلی اتیلن های ترفتالات نساجی نیز نسبت به دو هفته قبل ۰٫۵ درصد رشد قیمت داشتند، کمترین افزایش قیمت نیز مربوط به پلی اتیلن های سنگین فیلم، پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی با ۰٫۲ درصد رشد بوده است.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و ABS نسبت به دو هفته قبل روندی نزولی داشتند، به طوری که گرید بطری ۷۸۱ و ۸۲۱ به ترتیب ۴۹ و ۵۲ تومان نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند. همچنین ABS نیز ۳۱ تومان نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشت.

در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری نیز قیمت دلار از ۳ هزار و ۵۴۷ تومان به ۳ هزار و ۵۶۵ تومان رسید و افزایشی معادل ۰٫۵ درصد داشت.

۱۱-%d9%85%d9%87%d8%b1

ارسال نظر