کد خبر : 37010

تخصیص منابع ارزی به پتروشیمی زنجان

پتروتحلیل- قائم مقام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در امور اجرایی گفت: نوبت تخصیص منابع ارزی پتروشیمی زنجان فرا رسیده است.

به گزارش پتروشیمی زنجان، مسعود مددی که در مراسم معارفه مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان درجمع سرپرستان امور و کارشناسان از تامین مالی در قالب افزایش ۲۰۰درصدی سرمایه از محل آورده سهام‌داران، تسویه حساب با بانک ملی، پرداخت معوقات مالیاتی و بیمه، مذاکره با شرکت زیمنس برای انتقال تجهیزات به داخل کشور، عقدقراردادهای تامین زیرساخت‌ها و اصلاح قراردادها با پیمانکاران به عنوان اقدامات انجام شده خبرداد.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره شرکت با وجود فشارهای وارد شده زیر بار شروع دوباره عملیات اجرایی تا پیش از تعیین تکلیف منابع ارزی پروژه نرفته است، گفت: دولت مردادماه سال گذشته پرداخت وام ارزی ۳۰۰ میلیون یورویی پتروشیمی زنجان را از محل منابع صندوق توسعه ملی تصویب کرده است.

مددی با اشاره به ساختار هلدینگی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، گفت: اولویت اول، طرح اوره و آمونیاک و اولویت دوم سامان‌دادن به شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان در مجاورت طرح اوره و آمونیاک به عنوان یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی خصوصی کشور است.

قائم مقام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در امور اجرایی افزود: به همین منظور هیئت‌مدیره تصمیم گرفت در این زمینه از تجارب و دانش یکی از متخصصان باسابقه در مدیریت مجموعه‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی کشور استفاده کند.

در این مراسم مهندس حسن بوربور به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی زنجان معرفی شد.

ارسال نظر