کد خبر : 36620

تشکیل کمیته ای برای ارتقای اچ اس ای در هلدینگ خلیج فارس

پتروتحلیل- مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس از تشکیل کمیته ای به منظور ارتقای اچ اس ای برای همه واحدهای شرکتهای زیرمجموعه خود مطابق آخرین فناوری روز دنیا خبر داد.

به گزارش «پتروتحلیل»، عادل نژاد سلیم با اعلام این خبر گفت: کمیته مطالعاتی تشکیل شده در شرکت هلدینگ خلیج فارس در حال بررسی و استخراج تازه ترین فناوری های روز ایمنی در واحدهای پتروشیمی هستند که پس از نهایی شدن آن با شرکتهای خارجی مطرح دنیا برای پیاده کردن این فناوری ها وارد مذاکره می شویم.

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس از جمله به شرکتهای اروپایی، ژاپنی کره ای اشاره کرد و گفت: تیمی کار مطالعاتی برای انتخاب شرکت نهایی را در دستور کار دارد.

هم اکنون تعداد زیر مجموعه های هلدینگ خلیج فارس از ۱۵ به ۶۰ شرکت افزایش یافته است. شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس سالانه ۸ تا ۹ میلیادر دلار محصول صادر می کنند، در سال ۹۲ و ۹۳ براساس اعلام نشریه های بین المللی این شرکت با ۸,۲ میلیارد دلار صادرات به عنوان دومین شرکت بزرگ تولید کننده محصولات پتروشیمی منطقه خاورمیانه شناخته شده است.

موفقیتها و دستاوردهای حاصل از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ) براساس رتبه بندی IMI-۱۰۰ در سال ۱۳۹۳ شامل رتبه نخست از نظر شاخص ارزش افزوده، شرکتهای صادرات گرا، بیشترین سود آوری، بالاترین ارزش بازار، گروه شرکتهای پتروشیمی و رتبه سوم از نظر شاخص فروش میان ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور بوده است.

ارسال نظر