کد خبر : 35042

بازار بطری ها زیر سایه کاهش قیمت مواد اولیه

بازار بطری ها زیر سایه کاهش قیمت مواد اولیه

پتروتحلیل-قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری در تاریخ ۱۲ می در منطقه جی سی سی با افت روبه رو شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، در این تاریخ قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری در منطقه جی سی سی با ۲۰ دلار افت به رقم ۸۹۰ تا ۹۱۰ دلار در هر تن فوب رسید. در این منطقه قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری با ۲۰ دلار کاهش به رقم ۹۰۰ تا ۹۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در همین حال قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید فیبر نیز شمال شرق آسیا در تاریخ ۱۳ می با ۲۵ دلار افت به رقم ۸۳۰ تا ۸۸۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در هندوستان نیز قیمت این کالا ۲۵ دلار ارزان شد و به ۸۳۰ تا ۸۸۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. در شمال شرق آسیا قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید فیبر با ۲۵ دلار افت ۸۲۰ تا ۸۷۰ دلار در هر تن فوب گزارش شد.

قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری نیز در جنوب کره ۱۰ دلار افت کرد و به رقم ۹۱۰ تا ۹۴۰ دلار در هر تن فوب رسید. در تایوان قیمت این کالا ثابت ماند و ۹۴۰ تا ۹۵۵ دلار در هرتن فوب گزارش شد، اما در چین قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری ۲۰ دلار نسبت به هفته قبل ارزان شد و به رقم ۸۷۰ تا ۸۸۵ دلار در هر تن فوب رسید.

در جنوب شرق آسیا و هندوستان نیز قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری به ترتیب با ۱۰ و ۲۰ کاهش به ۹۴۰ تا ۹۷۵ و ۹۰۰ تا ۹۱۰ دلار در هرتن فوب رسید.

پلی اتیلن ترفتالات گرید فیلم نیز در این تاریخ در شرق آسیا با ۵ دلار کاهش به ۹۲۰ تا ۹۶۰ دلار در هر تن فوب رسید.

کاهش قیمت مواد اولیه در کنار تمایلات اندک بازار به پلی اتیلن ترفتالات سبب شد تا قیمت این کالا با کاهش روبه رو شود، کاهش قیمت اسیدترفتالیک خالص و منواتیلن گلایکول به همراه کاهش قیمت ها در چین از دلایلی بود که خریداران را به حاشیه راند.

ارسال نظر