کد خبر : 34646

گرامیداشت اولین سالروز عرضه «مبین» در بورس تهران

پتروتحلیل- بازگشایی معاملات امروزچهارشنبه مورخ ۸ اردیبهشت ماه بورس تهران، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیران شرکت خدمات پتروشیمی مبین (مبین) برگزار شد و زنگ آغاز معاملات به صدا درآمد.

به گزارش بورس تهران، در مراسمی نمادین به مناسبت اولین سالروز عرضه سهام شرکت شرکت پتروشیمی مبین (مبین) در بورس اوراق بهادار تهران، اعلام آغاز معاملات به آقای جمشید سبزکار مدیرعامل شرکت پتروشیمی مبین سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شود.

این مراسم نمادین که در بورس‌های مطرح دنیا نیز مرسوم است، در روزها و مناسبت‌های خاص به ناشران و اعضای بورس اجازه می‌دهد تا در بازگشایی بازار مشارکت داشته باشند.

بورس اوراق بهادار تهران نیز با هدف تعامل بیشتر با ناشران پذیرفته شده و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.

شرکت پتروشیمی مبین با سرمایه ۱۴ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال در بازار دوم بورس فعال است. شرکت پتروشیمی مبین زیر مجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و بزرگترین مجتمع متمرکز تولیدکننده سرویس‌های جانبی کشور و تامین کننده آب، برق، اکسیژن، نیتروژن، هوای فشرده و خدمات تصفیه پساب‌های صنعتی شرکت‌های پتروشیمی فاز یک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

گفتنی است در پایان این مراسم لوح یادبود سالروز عرضه سهام در بورس به مدیرعامل شرکت پتروشیمی مبین اهدا شد.

شایان ذکر است در حال حاضر بر اساس تقویمی که تهیه شده است در سال ۱۳۹۵ این مراسم توسط مدیران ۵۰ شرکت بزرگ بورسی انجام خواهد شد.

ارسال نظر