کد خبر : 33909

آغاز اورهال خط پلی اتیلن سنگین ۰۰۳۵ بندرامام در سال ۹۵

آغاز اورهال خط پلی اتیلن سنگین ۰۰۳۵ بندرامام در سال ۹۵

پتروتحلیل- در حالی آگاهان بازار از اورهال خط تولید پلی اتیلن سنگین ۰۰۳۵ پتروشیمی بندرامام از نهم فروردین ماه ۹۵ خبر می دهند که در روزهای اخیر بارگیری در این مجتمع کند شده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، این در حالی است که بازار پتروشیمی وارد تعطیلات نوروز شده و عملا مبادلات بسیار ضعیف پی گرفته می شود. در همین حال نرخ های محصولات پتروشیمی نیز نسبت به آغاز هفته تغییری نداشته است.

با این حال گفته می شود تاخیر بارگیری در پتروشیمی بندرامام سبب شده تا تحویل محموله های فروخته شده در هفته گذشته به کندی انجام شود.

آگاهان بازار می گویند: محموله های پلی اتیلن سنگین ۰۰۳۵ که به صورت فوری در هفته گذشته فروخته شده، با بارگیری اندک و به صورت روزانه ۲۰۰ تن از هر حواله در حال انجام است.

این در حالی است که تعهد پتروشیمی بندرامام برای تحویل پلی اتیلن سنگین ۰۰۳۵ در حدود ۹ هزارتن است و اکثر بازیگران این بازار معتقدند؛ فردا آخرین روز بارگیری است و به احتمال زیاد محموله های فروخته شده در هفته گذشته تا پایان امسال بارگیری نخواهند شد.

برخی از معامله گران نیز به تغییر خط تولید پلی اتیلن سنگین ۰۰۳۵ با HI500 اشاره می کنند. گفته می شود بارگیری پلی اتیلن های سبک فیلم ۰۰۷۵ و ۰۲۰ نیز نسبت به گذشته کندتر شده است.

ارسال نظر