کد خبر : 33862

قیمت پلی اتیلن ها در «جی سی سی» به ثبات رسید

قیمت پلی اتیلن ها در «جی سی سی» به ثبات رسید

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن ها در تاریخ ۱۱ مارس در منطقه جی سی سی و خاورمیانه ثابت ماندند، اما در هندوستان و پاکستان با افزایش روبه رو شدند.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه جی سی سی در این تاریخ در محدوده ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

همچنین قیمت این کالا در خاورمیانه در محدوده ۱۱۱۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. در پاکستان و هندوستان نیز قیمت این کالا با ۵۰ دلار افزایش به رقم ۱۱۸۰ تا ۱۱۹۰دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در تاریخ ۱۱ مارس در منطقه جی سی سی در محدوده ۱۰۹۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر ثابت ماند. قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در خاورمیانه ۱۰۸۰ تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ثابت بوده است. اما در پاکستان و هندوستان قیمت این کالا با ۵۰ دلار رشد روبه رو شد، به طوری که در پاکستان و هندوستان به رقم ۱۱۸۰ تا ۱۱۹۰دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین بادی نیز در منطقه جی سی سی بدون تغییر در محدوده ۱۱۲۰ تا ۱۱۶۰ دلار در هر تن سی اف آر قرار گرفت. در خاورمیانه هم قیمت پلی اتیلن سنگین بادی بدون تغییر ۱۱۰۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است. اما قیمت پلی اتیلن سنگین بادی در هندوستان و پاکستان با رشد ۵۰ دلاری در محدوده ۱۱۸۰ تا ۱۱۹۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی در هندوستان با رشد ۵۰ دلاری مواجه شد و به رقم ۱۱۶۰ تا ۱۱۸۰در هر تن سی اف آر رسید.

قیمت پلی اتیلن سبک خطی فیلم نیز در تاریخ ۱۱ مارس در منطقه جی سی سی و خاورمیانه ثابت ماند، اما در پاکستان و هندوستان ۵۰دلار رشد کرد.

در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سبک خطی در محدوده ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ ، در خاورمیانه ۱۱۱۰ تا ۱۱۴۰ و در پاکستان و هندوستان نیز ۱۱۸۰ تا ۱۱۹۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

pe-11march-1

ارسال نظر