کد خبر : 33804

توقف کاهش قیمت «آکریلونیتریل بوتادین استایرن»

توقف کاهش قیمت «آکریلونیتریل بوتادین استایرن»

پتروتحلیل- در پی افت بهای استایرن در ماه فوریه قیمت های آکریلونیتریل بوتادین استایرن در بازار اروپا برای این ماه کاهشی ۳۰ تا ۴۰ یورویی را تجربه کردند.

به گزارش «پتروتحلیل»، علیرغم محصولات وارداتی بسیار رقابت پذیر آسیا در اروپا، تقاضا برای یک ماه دیگر کم باقی ماند اگرچه نگرانی هایی در این رابطه وجود داشت که ممکن است برخی مشتریان به امید سقوط قیمت ها در ماه مارس با توجه به عدم ثبات قیمت های نفت خام و بازارهای مالی جهانی، از انجام سفارشات سر باز زنند.

با این وجود، یک تولیدکننده گفته که سفارشات دریافتی ماه فوریه آن در محاسبات سالانه ۱۳ درصد بیشتر بوده و یک خریدار اظهار داشته که سفارشات آن در این ماه نسبت به چند ماه اخیر ۱۰ درصد افزایش یافته است. باتوجه به آخرین علامت های این بازار، منابع پیش بینی می کنند بهای خوراک مهم استایرن در ماه مارس افزایش یافته و متعاقبا احتمال افزایش قیمت های آکریلونیتریل بوتادین استایرن وجود خواهد داشت که این امر کاهش قیمت اخیر در ماه فوریه را متوقف خواهد کرد. تقاضا در ماه مارس از هم اکنون بالا به نظر می رسد و تنها نگرانی در مورد تعطیلات عید پاک در روزهای پایانی این ماه است که ممکن است برای چند روز از سرعت فعالیت های این بازار بکاهد.

نوسان ماهانه بازار ABS از مارس ۲۰۱۵ تا فوریه ۲۰۱۶

abs

ارسال نظر