کد خبر : 33724

افزایش قیمت پلی اتیلن ها در منطقه «جی سی سی» و خاورمیانه

افزایش قیمت پلی اتیلن ها در منطقه «جی سی سی» و خاورمیانه

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن ها در تاریخ ۴ مارس با افزایش در آسیا روبه رو شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه جی سی سی در این تاریخ در محدوده ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ۱۰ دلار رشد داشته است.

همچنین قیمت این کالا در خاورمیانه در محدوده ۱۱۱۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که ۱۰ دلار رشد داشته است. در پاکستان و هندوستان نیز قیمت این کالا با ۱۰ دلار افزایش به رقم ۱۱۳۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در تاریخ ۴ مارس در منطقه جی سی سی در محدوده ۱۰۹۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر ثابت ماند. قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در خاورمیانه ۱۰۸۰ تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ثابت بوده است. اما در پاکستان و هندوستان قیمت این کالا با ۱۰ دلار رشد روبه رو شد، به طوری که در پاکستان و هندوستان به رقم ۱۱۳۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین بادی نیز در منطقه جی سی سی با افزایش ۱۰ دلاری به محدوده ۱۱۲۰ تا ۱۱۶۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. در خاورمیانه و پاکستان ثابت ماند، اما در هندوستان قیمت این کالا رشد کرد. به این ترتیب در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سنگین بادی در محدوده ۱۰۹۰ تا ۱۱۳۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ۱۰ دلار افت داشت. قیمت این کالا در خاورمیانه ۱۰۷۰ تا ۱۰۹۰ و در پاکستان نیز ۱۰۶۰ تا ۱۰۷۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است. در هندوستان نیز قیمت این کالا به رقم ۱۰۷۰ تا ۱۰۹۰ دلار درهر تن سی اف آر رسید که نسبت به هفته قبل ۱۰ دلار رشد داشت.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی در هندوستان با رشد ۱۰ دلاری مواجه شد و به رقم ۱۱۱۰ تا ۱۱۳۰ در هر تن سی اف آر رسید.

قیمت پلی اتیلن سبک خطی فیلم نیز در تاریخ ۴ مارس در منطقه جی سی سی، خاورمیانه و پاکستان و هندوستان ۱۰ دلار رشد کرد.

در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سبک خطی در محدوده ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ ، در خاورمیانه ۱۱۱۰ تا ۱۱۴۰ و در پاکستان و هندوستان نیز ۱۱۳۰ تا ۱۱۴۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

pe-4march

ارسال نظر