کد خبر : 33544

تاثیر پذیری پلی استایرن های چینی از استایرن

تاثیر پذیری پلی استایرن های چینی از استایرن

پتروتحلیل- با بالا رفتن قیمت استایرن، قیمت های پلی استایرن در چین افزایش یافت.

به گزارش «پتروتحلیل»، طبق گزارش معامله کنندگان در بازار داخلی پلی استایرن چین که قیمت های این محصول در این هفته به سبب بالا رفتن قیمت های استایرن، افزایش یافته است. در آسیا قیمت های استایرن کره جنوبی به صورت (FOB) در بازار نقدی در این هفته افزایشی در حدود ۵۰ دلاری را تجربه کرده و در رقم ۹۹۵ دلار در هر تن اعلام شده است که بالاترین میزان از میانه آگوست سال ۲۰۱۵ استد. یک تولید کننده داخلی گزارش داده است که قیمت های پلی استایرن به نسبت مدت پیش از تعطیلات سال نو و به سبب بالا رفتن اخیر قیمت های استایرن شاهد افزایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ یوآنی (۴۶ تا ۶۱ دلاری) در هر تن بوده است. این منبع اظهار کرده است: «ما در این روزها محصولات کمتری را در بازار داخلی عرضه می کنیم زیرا اخیرا قیمت های استایرن افزایش چشمگیری داشته اند.»

یک تاجر مستقر در شانگهای گزارش داده است: «همزمان با بالا رفتن قیمت های استایرن، اکثر تولیدکنندگان داخلی پلی استایرن قیمت های خود را در این هفته در حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ یوآن (۱۶ تا ۴۶ دلار) در هر تن افزایش دادند.

قیمت های پلی استایرن در بازار داخلی چین (ex-warehouse) در حال حاضر برای پلی استایرن معمولی بین ۸۳۰۰ تا ۸۶۰۰ یوآن (۱۰۸۹ تا ۱۱۲۸ دلار، بدون مالیات بر ارزش افزوده) در هر تن و برای پلی استایرن مقاوم بین ۸۱۵۰ تا ۸۷۰۰ یوآن (۱۰۶۹ تا ۱۱۴۱ دلار، بدون مالیات بر ارزش افزوده) در هر تن قرار دارند.

ارسال نظر