کد خبر : 33504

افزایش قیمت پلی پروپیلن ها ادامه دار شد

پتروتحلیل- قیمت پلی پروپیلن در آسیا در تاریخ ۲۶ فوریه به روندی افزایشی خود ادامه داد.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی پروپیلن فیلم در منطقه جی سی سی با ۲۰ دلار افزایش به مرز ۹۱۰ تا ۹۶۰ دلار درهر تن سی اف آر رسید. قیمت این کالا در خاورمیانه هم ۲۰ دلار رشد کرد و به ۹۳۰ تا ۹۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در پاکستان و هندوستان نیز قیمت پلی پروپیلن فیلم ۹۲۰ تا ۹۳۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که در پاکستان ۱۰ دلار و در هندوستان ۲۰ دلار نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

در همین حال قیمت پلی پروپیلن فیبر نیز در منطقه جی سی سی و خاورمیانه با ۲۰ دلار افزایش به ترتیب به رقم ۹۱۰ تا ۹۶۰ و ۹۳۰ تا ۹۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

قیمت پلی پروپیلن تزریقی و رافیا نیز در این تاریخ در منطقه جی سی سی ۸۹۰ تا ۹۴۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار رشد کرده است. در خاورمیانه نیز قیمت این کالا ۹۱۰ تا ۹۲۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که ۲۰ دلار گران تر شده است.

در پاکستان و هندوستان نیز قیمت پلی پروپیلن تزریقی و رافیا ۹۰۰ تا ۹۱۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که در پاکستان ۱۰ دلار و در هندوستان ۲۰ دلار گران شده است.

همچنین قیمت پلی پروپیلن کوپلیمر در منطقه جی سی سی، خاورمیانه، پاکستان و هندوستان نیز با افزایش در تاریخ ۲۶ فوریه روبه رو شده است، به طوری که قیمت این کالا در منطقه جی سی سی و خاورمیانه با ۲۰ دلار افزایش به ترتیب به رقم ۹۴۰ تا ۹۹۰ و ۹۶۰ تا ۹۷۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده است. در پاکستان و هندوستان نیز قیمت پلی پروپیلن کوپلیمر با ۱۰ دلار افزایش ۹۵۰ تا ۹۶۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت فیلم پلی پروپیلن (BOPP)هم در تاریخ یاد شده در منطقه جی سی سی ۹۱۰ تا ۹۶۰ دلار درهر تن سی اف آر عنوان شده که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار رشد کرده است. در خاورمیانه هم قیمت این کالا با ۱۰ دلار افزایش به ۹۳۰ تا ۹۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. در پاکستان و هندوستان هم قیمت فیلم پلی پروپیلن (BOPP) با ۱۰ و ۲۰ دلار افزایش در محدوده ۹۲۰ تا ۹۳۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

pp-26feb

ارسال نظر