کد خبر : 33489

پلی اتیلن های آسیایی گران شدند

پلی اتیلن های آسیایی گران شدند

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن ها در تاریخ ۲۶ فوریه در آسیا با افزایش روبه رو شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه جی سی سی در این تاریخ در محدوده ۱۱۲۰ تا ۱۱۵۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار افزایش داشته است.

همچنین قیمت این کالا در خاورمیانه نیز در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰ دلار و در پاکستان و هندوستان هم ۱۱۲۰ تا ۱۱۳۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار گران شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در تاریخ ۲۶ فوریه در منطقه جی سی سی، خاورمیانه، پاکستان و هندوستان با رشد ۲۰ دلاری مواجه شد.

به این ترتیب قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در منطقه جی سی سی ۱۰۹۰ تا ۱۱۴۰ و در خاورمیانه ۱۰۸۰ تا ۱۱۱۰ و در پاکستان و هندوستان نیز ۱۱۲۰ تا ۱۱۳۰ دلار درهر تن سی اف آر اعلام شده است.

در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین بادی نیز در منطقه جی سی سی ،خاورمیانه و پاکستان و هندوستان با افزایش ۲۰ دلاری روبه رو شد،به طوری که در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سنگین بادی در محدوده ۱۱۱۰ تا ۱۱۵۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شد. قیمت این کالا در خاورمیانه ۱۰۹۰ تا ۱۱۱۰ و در پاکستان و هندوستان نیز ۱۱۲۰ تا ۱۱۳۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی در هندوستان با رشد ۲۰ دلاری مواجه شد و به رقم ۱۱۰۰ تا ۱۱۲۰دلاردرهر تن سی اف آر رسید.

قیمت پلی اتیلن سبک خطی فیلم نیز در تاریخ ۲۶ فوریه در منطقه جی سی سی، خاورمیانه، پاکستان و هندوستان ۲۰ دلار رشد کرد.

در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سبک خطی در محدوده ۱۱۲۰ تا ۱۱۵۰، در خاورمیانه ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰ و در پاکستان و هندوستان نیز ۱۱۲۰ تا ۱۱۳۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

pe-26feb

ارسال نظر