کد خبر : 33204

لوله های پلی اتیلنی در سراشیبی قیمت

لوله های پلی اتیلنی در سراشیبی قیمت

پتروتحلیل- قیمت لوله های پلی اتیلنی در تاریخ ۱۱فوریه در منطقه جی سی سی و خاورمیانه روندی نزولی داشت.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی PE100 در تاریخ ۱۱ فوریه ۱۱۷۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی و خاورمیانه گزارش شده که نسبت به هفته گذشته ۱۰ دلار افت داشته است.

قیمت این کالا در مدت یاد شده و در هندوستان نیز ۱۲۱۰ تا ۱۲۳۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ۱۰ دلار گران شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید PE80) Natural) نیز در تاریخ ۱۱ فوریه ۱۱۱۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی و خاورمیانه گزارش شده که نسبت به هفته گذشته ۱۰ دلار افت داشته است.

همچنین قیمت این کالا در تاریخ یاد شده و در هندوستان نیز ۱۱۳۵ تا ۱۱۷۰ دلار در هر تن سی اف آر عنوان شده که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار افت داشته است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی (PE80) در تاریخ ۱۱ فوریه ۱۱۶۰ تا ۱۱۹۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی و خاورمیانه گزارش شده که نسبت به هفته گذشته ۱۰ دلار کاهش داشته است.

قیمت این کالا در هندوستان با رشد ۱۰ دلاری در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

همچنین قیمت قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید PE100) Natural) در تاریخ یاد شده در منطقه جی سی سی و خاورمیانه ۱۱۲۰ تا ۱۱۵۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ۱۰ دلار ارزان شده است.

قیمت این کالا در هندوستان نیز با افت ۲۰ دلاری در محدوده ۱۱۴۵ تا ۱۱۸۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

ارسال نظر