کد خبر : 33161

امضای تفاهم نامه همکاری «تکنی مونت» ایتالیا و هلدینگ خلیج فارس

پتروتحلیل- شرکت ایتالیائی «تکنی مونت» که در زمینه مهندسی، طراحی و ساخت پالایشگاه و پتروشیمی فعالیت دارد، طی یادداشت تفاهم نامه ای با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، همکاری های مشترک را در فصل جدید دوران پسا فرجام رقم زدند.

به گزارش «پتروتحلیل» به نقل از روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، مهندس نژاد سلیم در مراسم امضای این تفاهم­نامه طی سخنان کوتاهی، ضمن برشمردن ویژگی­های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سهم این شرکت را در بازار سرمایه و همچنین در بخش تولید محصولات پتروشیمی در سطح منطقه مهم و قابل ملاحظه از منظر شرکت های بزرگ و مشتریان بین المللی ارزیابی کردند.

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه با اشاره به ارزش دارائی­ ها، عناوین و رتبه­ های جهانی کسب شده که با اهتمام کارکنان و مدیران سختکوش این شرکت حاصل گردیده است، طرح های در دست اجرا و چشم انداز آینده ترسیمی مجموعه تحت مدیریت خود را برای میهمانان ایتالیائی تشریح نمودند.

در ادامه این مراسم مدیر شرکت «تکنی مونت» ایتالیا ضمن ابراز خرسندی و استقبال از فرصت فراهم آمده برای حضور در ایران و همچنین مذاکره با مدیران ارشد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این مجال را مقتنم دانسته و بعنوان آغاز فصل جدیدی از همکاری و توسعه روابط در حوزه صنعت نفت ایران و ایتالیا مهم و قابل توجه توصیف نمودند.

آقای «FOLGIEO» در ادامه سخنان خود محورهای مورد توافق را در بخش­ های؛ فاینانس، تأمین تجهیزات و قطعات مهم مورد نیاز مجتمع­ها و طرح­ها، رفع موانع فرآیندی در شرکت­های تولیدی و پوشش مناسب ظرفیت­های تولید بیان نموده و اعلام داشتند شرکت ایتالیایی «تکنی مونت» در چهارچوب تفاهم نامه منعقده آمادگی هرگونه همکاری لازم است. لازم به ذکر است ارزش قرارداد پیش بینی شده در چارچوب این یادداشت تفاهم ۱ میلیارد یورو است .

ارسال نظر