کد خبر : 32744

قیمت لوله های پلی اتیلنی در آسیا ثابت ماند

قیمت لوله های پلی اتیلنی در آسیا ثابت ماند

پتروتحلیل- قیمت لوله های پلی اتیلنی در تاریخ ۲۸ژانویه در چین و جنوب شرق آسیا روندی ثابت داشتند.

به گزارش «پتروتحلیل»، در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی (PE100) در چین ۱۲۴۰ تا ۱۳۰۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ۱۰ دلار افت کرده است.

در همین حال قیمت این کالا در جنوب شرق آسیا روندی ثابت داشت و در محدوده ۱۲۴۰ تا ۱۲۶۰در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی (PE80) در چین نیز روندی ثابت داشت، به طوری که قیمت این کالا در محدوده ۱۲۹۰ تا ۱۳۲۰ در هر تن سی اف آر گزارش شده است. قیمت این کالا در تاریخ یاد شده و در جنوب شرق آسیا نیز در محدوده ۱۲۸۰ تا ۱۳۰۰دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید (Natural (PE100 در چین و جنوب شرق آسیا در محدوده ۱۱۲۰ تا ۱۱۶۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل روندی ثابت داشته است.

به گزارش «پتروتحلیل»، پلی اتیلن سنگین پایپ گرید (Natural (PE80 نیز در این تاریخ و در چین ثابت ماند و در محدوده ۱۰۳۰ تا ۱۰۵۰دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی PE100 در تاریخ ۲۸ ژانویه ۱۱۸۰ تا ۱۲۱۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی گزارش شده که نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است.قیمت این کالا در مدت یاد شده و در خاورمیانه ۱۱۸۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر و در هندوستان نیز ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ثابت بوده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید PE80) Natural) نیز در این تاریخ ۱۱۲۰ تا ۱۱۵۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی گزارش شده که نسبت به هفته گذشته روندی ثابت داشته است. همچنین قیمت این کالا در تاریخ یاد شده و در خاورمیانه ۱۱۲۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر و در هندوستان نیز ۱۱۵۵ تا ۱۱۹۰ دلار در هر تن سی اف آر عنوان شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی (PE80) در تاریخ ۲۸ ژانویه ۱۱۷۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی گزارش شده که نسبت به هفته گذشته ثابت بوده است.قیمت این کالا در منطقه خاورمیانه نیز ۱۱۷۰ تا ۱۱۹۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است، در هندوستان نیز قیمت این کالا ۱۱۹۰ تا ۱۲۱۰ دلار درهر تن سی اف آر بوده است.

همچنین قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید PE100) Natural) در تاریخ یاد شده در منطقه جی سی سی ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه خاورمیانه نیز ۱۱۳۰ تا ۱۱۵۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. قیمت این کالا در هندوستان نیز به رقم ۱۱۶۵ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده که نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

pipe

pipe1

ارسال نظر