کد خبر : 32625

پلی پروپیلن های آسیایی ثابت ماندند

پلی پروپیلن های آسیایی ثابت ماندند

پتروتحلیل- قیمت پلی پروپیلن در تاریخ ۲۲ ژانویه در آسیا ثابت ماند.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی پروپیلن گرید فیلم در منطقه جی سی سی در محدوده ۹۰۰ تا ۹۶۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

همچنین در خاورمیانه و پاکستان نیز قیمت پلی پروپیلن فیلم به ترتیب ۹۲۰ تا ۹۴۰ و ۸۵۰ تا ۸۸۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است. قیمت این کالا در هندوستان نیز در محدوده ۸۴۰ تا ۸۷۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت پلی پروپیلن فیبر نیز در منطقه جی سی سی در تاریخ یاد شده ۹۰۰ تا ۹۶۰ و در خاورمیانه نیز ۹۲۰ تا ۹۴۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در همین حال قیمت پلی پروپیلن گرید تزریقی نیز در منطقه جی سی سی ۸۸۰ تا ۹۴۰ دلار و در خاورمیانه ۹۰۰ تا ۹۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که تغییری نسبت به هفته گذشته نداشته است. همچنین در این تاریخ قیمت پلی پروپیلن گرید تزریقی در پاکستان و هندوستان نیز به ترتیب ۸۳۰ تا ۸۶۰ و ۸۲۰ تا ۸۵۰ دلار در هر تن سی اف آر بوده است.

پلی پروپیلن گرید رافیا نیز در تاریخ ۲۲ ژانویه در منطقه جی سی سی ۸۸۰ تا ۹۴۰ دلار در هر تن سی اف آر بوده که نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است. قیمت این کالا در خاورمیانه نیز در محدوده ۹۰۰ تا ۹۲۰ ، در پاکستان ۸۳۰ تا ۸۵۰ و در هندوستان ۸۲۰ تا ۸۵۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت پلی پروپیلن کوپلیمر نیز در این تاریخ در منطقه جی سی سی ۹۳۰ تا ۹۹۰ دلار در هر تن سی اف آر بوده است. همچین قیمت این کالا در خاورمیانه، ۹۵۰ تا ۹۷۰، در پاکستان ۸۸۰ تا ۹۰۰ و در هندوستان نیز ۸۴۰ تا ۸۷۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

براساس این گزارش، قیمت فیلم پلی پروپیلن (BOPP) نیز در تاریخ ۲۲ ژانویه نسبت به هفته قبل روندی ثابت داشته و در منطقه جی سی سی در محدوده ۹۰۰ تا ۹۶۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت این کالا در خاورمیانه ۹۲۰ تا ۹۴۰، در پاکستان ۸۵۰ تا ۸۸۰ و در هندوستان نیز ۸۴۰ تا ۸۷۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت پلی پروپیلن در آسیا در تاریخ ۲۲ ژانویه

pp

pp1

ارسال نظر