کد خبر : 32473

محصولات شیمیایی بر مدار منفی

محصولات شیمیایی بر مدار منفی

پتروتحلیل- در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با افت ۳۰۴ واحدی به رقم ۶۵ هزار ۱۱۹ واحد رسید. همچنین در بازار فرابورس شاخص آیفکس نیز ۱۱ واحد ارزش خود را از دست داد و ۷۱۱ واحد شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، در معاملات امروز نیز عرضه های سنگین از سوی سهامداران حقیقی ادامه داشت به طوری که در همان ساعات ابتدایی بازار شاخص کل ۸۰۰ واحد افت کرد و به زیر رقم ۶۵ هزار رسید. امروز نمادهای پارسان و تاپیکو جمعا ۲۰۰ واحد بر شاخص کل تاثیر منفی گذاشتند و نماد "فارس" با معامله بلوکی سهامدار حقوقی توانست ۹۰ واحد نماگر بورس را افزایش دهد.

در بازار فرابورس نیز نمادهای پترول، زاگرس و مارون بیشترین تاثیر منفی را در این بازار برجا گذاشتند. اکثر نمادهای گروه شیمیایی در محدوده منفی معامله شدند و در پایان معاملات امروز نماد پارسان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه متوقف شد.

در گروه پالایشی شرکت نفت لاوان که در گزارش ۶ ماهه خود ۸۸۴ ریال زیان اعلام کرده بود اینبار در گزارش ۹ ماهه خود با افزایش این رقم برای هر سهم ۱۰۹۷ ریال زیان محقق کرده است. اما در این گروه امروز ۲۰ میلیون سهم پالایشگاه نفت اصفهان کد به کد شد.

شرکت پالایش نفت شیراز با ۴ درصد افت بیشترین کاهش قیمت این گروه را رقم زد. نمادهای شتران و شبندر در دقایق پایانی بازار اندکی مثبت شدند. سرمایه گذاری صنعت نفت با وجود معاملات منفی در ساعات اولیه بازار با صف خرید بازار امروز را پشت سرگذاشت.

ارسال نظر