کد خبر : 32320

اوره و متانول ارزان شدند

اوره و متانول ارزان شدند

پتروتحلیل- دی اتیلن گلایکول صدرنشین افزایش قیمت ها در گروه محصولات شیمیایی شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، مقایسه قیمت محصولات شیمیایی در ۶ و ۲۱ دی ماه نشان می دهد که ترتیب بیشترین افزایش قیمت با ۹٫۶ درصد متعلق به دی اتیلن گلایکول است. استایرن منومر و بنزن نیز در رده دوم و سوم بیشترین افزایش قیمت قرار دارند. استایرن منومر با ۲۱۲ تومان و بنزن نیز با ۷۸ تومان رشد نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شده اند.

در همین حال منواتیلن گلایکول، کربنات سدیم سنگین، اسیداستیک، نرمال بوتانول و ایزوبوتانول نیز نسبت به دو هفته گذشته افزایش قیمت داشته اند، منواتیلن گلایکول ۳٫۳، کربنات سدیم سنگین ۲٫۵ ، اسیداستیک ۲٫۲، نرمال بوتانول و ایزوبوتانول نیز ۱٫۳ درصد نسبت به دو هفته گذشته رشد قیمت داشتند.

کمترین افزایش قیمت ها نیز به ترتیب با ۰٫۹ درصد متعلق به اورتوزایلین، ۰٫۸ درصد اسیدترفتالیک، ۰٫۷ درصد کربنات سدیم سبک و ۰٫۴ درصد آروماتیک سنگین است. منومر وینیل استات نیز نسبت به دو هفته گذشته تغییری نداشته و همچنان با قیمت پایه ۲ هزارو ۸۵۰ تومان عرضه خواهد شد.

در همین حال SBR ها، متانول، سودکاستیک، اوره گرانوله، زایلین مخلوط، دی اتانول آمین، اوره پریل و محلول آمونیاک نسبت به دو هفته گذشته با افت قیمت روبه رو شدند.

بیشترین افت قیمت متعلق به دی اتانول آمین و زایلین مخلوط و کمترین افت نیز متعلق به سودکاستیک بوده است. به این ترتیب دی اتانول آمین ۸۹ تومان و زایلین مخلوط ۵۳ تومان نسبت به دو هفته گذشته افت قیمت داشتند. سودکاستیک نیز ۷ تومان نسبت به دو هفته گذشته ارزان شد.

در همین حال اوره پریل و گرانوله نسبت به دو هفته گذشته به ترتیب ۳۷ و ۱۵ تومان ارزان شدند، متانول هم با ۴ تومان افت به رقم ۵۳۱ تومان رسید.

photo_2016-01-11_11-21-26jjsh

ارسال نظر