کد خبر : 31877

پلی اتیلن های آسیایی ثابت ماندند

پلی اتیلن های آسیایی ثابت ماندند

پتروتحلیل- در تاریخ ۱۸ دسامبر قیمت پلی اتیلن ها در آسیا روندی ثابت داشتند.

به گزارش «پتروتحلیل»، در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه جی سی سی در محدوده ۱۱۶۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است که نسبت به هفته قبل ثابت بوده است.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه خاورمیانه ۱۱۵۰ تا ۱۱۸۰ دلار در هر تن سی اف آر و در پاکستان هم ۱۰۶۰ تا ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است که نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

در همین حال در تاریخ ۱۸ دسامبر و در هندوستان ، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در محدوده ۱۰۲۰ تا ۱۰۵۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است که ۲۰ دلار کاهش را نشان می دهد.

قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم نیز در تاریخ یاد شده در منطقه جی سی سی ۱۱۶۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر بوده است.

همچنین قیمت این کالا در خاورمیانه ۱۱۵۰ تا ۱۱۷۰ و در پاکستان نیز ۱۰۶۰ تا ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر رقم خورده است. در هندوستان قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم با ۲۰ دلار افت در محدوده ۱۰۲۰ تا ۱۰۵۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین بادی نیز در منطقه جی سی سی در تاریخ ۱۸ دسامبر نسبت به هفته قبل ثابت ماند و در محدوده ۱۱۷۰ تا ۱۲۱۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین بادی در خاورمیانه ۱۱۵۰ تا ۱۱۹۰ و در پاکستان نیز ۱۰۶۰ تا ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است. در هندوستان قیمت این کالا با افت ۲۰ دلاری به رقم ۱۰۲۰ تا ۱۰۵۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی نیز در هندوستان در این تاریخ با افت ۲۰ دلاری به ۱۰۰۰ تا ۱۰۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده است.

همچنین قیمت پلی اتیلن سبک خطی در منطقه جی سی سی در محدوده ۱۱۶۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر نسبت به هفته قبل ثابت مانده است.

در خاومیانه و پاکستان هم قیمت پلی اتیلن سبک خطی ثابت مانده، به طوری که در خاورمیانه ۱۱۵۰ تا ۱۱۷۰ و در پاکستان ۱۰۶۰ تا ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در هندوستان نیز قیمت پلی اتیلن سبک خطی با افت ۲۰ دلاری به رقم ۱۰۲۰ تا ۱۰۵۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

ارسال نظر