کد خبر : 31656

انتشار صورت های مالی «شازند»

پتروتحلیل- شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ یک هزار و ۹۶۶ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۴۶ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

به گزارش «پتروتحلیل»، شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) با انتشار صورت های مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه امسال، بصورت حسابرسی شده اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ ۱۲ هزار و ۷۰۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص کسب کرد.

از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و سود ناخالص دوره نیز مبلغ دو هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال محاسبه شد.

از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن سود عملیاتی دوره به مبلغ دو هزار و ۵۳ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال رسید.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و با اضافه شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن، سود خالص دوره به مبلغ یک هزار و ۹۶۶ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال کسب شد و بر این اساس مبلغ ۵۴۶ ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ سه هزار و ۴۷۲ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

ارسال نظر