کد خبر : 31135

اقبال «شپلی»

اقبال «شپلی»

پتروتحلیل- در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با افت ۹۴ واحدی همراه شد و به رقم ۶۳ هزار و ۱۳ واحد رسید. همچنین در بازار فرابورس شاخص آیفکس با کاهش ۴ واحدی ۷۰۱ واحد شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، با آغاز معاملات امروز سهام شرکت های پالایشی روند نزولی را در پیش گرفتند به طوری که "شپنا" با حجم معاملات نزدیک به ۶ میلیون سهم ۲٫۴ درصد افت کرد و ۲۶ واحد شاخص کل را کاهش داد.

شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با تاثیر منفی ۱۴ واحدی بر شاخص کل بازار امروز را پشت سرگذاشت. همچنین نمادهای فرابورسی شاوان و شتران که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس بر جای گذاشتند به ترتیب با افت ۳٫۶ درصد و ۲٫۴ درصد همراه شدند.

گفتنی است در دقایق پایانی بازار افزایش عرضه ها بر روی نماد "شاوان" موجب تشکیل صف فروش در این نماد شد. اما در بازار امروز با کمرنگ شدن حضور حقوقی ها در معاملات سهام گروه محصولات شیمیایی اکثر نمادهای این گروه با کاهش حجم و ارزش معاملات همراه شدند و تنها نماد "شپلی" که این روزها مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفته امروز نیز با معامله ۳۰ میلیون سهم بیشترین حجم و ارزش معاملات این گروه را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر