کد خبر : 30711

از پتروشیمی خارگ به پالایش لاوان

پتروتحلیل- پتروشیمی خارگ در حالی اطلاعات جدید مالی خود را منتشر کرد که پالایش نفت لاوان میزان سطح تولید و فروش ۷ ماه ابتدایی سال‌جاری را اعلام کرد.

به گزارش «پتروتحلیل»، با توجه به اینکه نرخ قطعی گاز مصرفی این شرکت تا این تاریخ از طرف فروشنده اعلام نشده و با در نظرگرفتن اینکه تهیه گزارش پیش‌بینی باید براساس صورت‌های مالی ۶ ماهه و واقعی انجام شود، بنابراین ارسال صورت‌های مالی و گزارش پیش‌بینی سود ۶ ماهه پس از دریافت صورت حساب قطعی هزینه گاز مصرفی در اسرع وقت ارسال خواهد شد. در این میان پیش‌بینی شده تولید یک سال پتروشیمی خارگ یک میلیون و ۹۰ هزار تن باشد که در ۶ ماه ابتدایی سال جاری ۵۸۳ هزار تن آن معادل ۵۳ درصد پوشش داده شد. میزان فروش واقعی نیز پیش‌بینی شده در مجموع یک میلیون و ۹۰ هزار تن باشد که ۵۷۹ تن آن در نیمه اول سال جاری معادل ۵۳ درصد به فروش رسید.

سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین

سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با سرمایه ۴۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حالی صورت وضعیت پورتفوی یک‌ماهه منتهی به ۳۰ مهرماه سال جاری را منتشر کرد که سود واگذاری معاملات سهام توسط این شرکت ۲۲۱ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال بوده است.

پالایش نفت لاوان

پالایش نفت لاوان نیز در مهرماه ۲۲۶ هزار و ۳۸۸ مترمکعب محصول (گاز مایع، بنزین، نفتا، نفت گاز و نفت کوره) تولید کرده که ۲۲۲ هزار و ۱۳ مترمکعب آن را به فروش رساند. در این میان تولید تجمعی این شرکت از فروردین الی مهرماه یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار و ۶۰۴ مترمکعب محصول بود که یک‌میلیون و ۷۹۰ هزار و ۱۹ مترمکعب آن به فروش رسید.

ارسال نظر