کد خبر : 30524

خراسان و شیراز گزارش دادند

پتروتحلیل- همزمان با اعلام آمار تولید و فروش پتروشیمی خراسان، شیراز نیز درباره عملکرد خود شفاف‌سازی کرد.

به گزارش «پتروتحلیل»، امروز شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس زمان برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده را اعلام کرد که براساس آن، جلسه مجمع عمومی این شرکت ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۰ آبان‌ماه سال جاری در بلوار دهکده المپیک پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود. دستور جلسه این جلسه «استماع گزارش هیات‌‌مدیره و بازرس قانونی»، «تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۳۱ خردادماه سال ۹۴»، «انتخاب حسابرس و بازرس قانونی»، «انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار»،«انتخاب اعضای هیات‌مدیره»، «تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره» و «تعیین پاداش هیات‌مدیره» است. امروز نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با توجه به لغو مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله شد.

پتروشیمی شیراز

در این میان پتروشیمی شیراز اعلام کرد: کاهش سود هر سهم از ۶۵۳ ریال به ۵۴۲ ریال بر اساس مفروض‌های زیر است: نرخ فروش اوره داخلی در ۶ ماهه دوم هر کیلو ۸ هزار ریال، نرخ گاز مصرفی به عنوان خوراک ۳ هزار و ۴۴۵ ریال هر مترمکعب، نرخ گاز مصرفی به عنوان سوخت یک هزار و ۳۲۰ ریال به علاوه ۱۳۰ ریال ( آبونمان و سایر )، نرخ فروش اوره صادراتی ۸ هزار و ۹۹۸ ریال در هر کیلو برای ۶ ماه دوم. این شرکت اعلام کرده: بهره‌برداری طرح جدید برای یک دوره سه ماهه ۶۹ ریال سود به ازای هر سهم ایجاد می‌کند و سود هر سهم بدون طرح توسعه ۴۷۳ ریال است. این طرح در بودجه سال جاری برای فصل زمستان پیش‌بینی شده است.

پتروشیمی خراسان

پتروشیمی خراسان در آمار مربوط به تولید ۷ ماه ابتدایی سال جاری با کسر مصرف اعلام کرد: تولید اوره؛ ۳۰۲ هزار و ۷۷۱ تن(بدون کسر مصرف؛ ۳۴۱ هزار و ۲۸۸ تن)، آمونیاک؛ ۸ هزار و ۶۴۵ تن (بدون کسر مصرف؛ ۱۹۵ هزار و ۱۱۰ تن) و ملامین ۱۲ هزار و ۱۶۲ تن (بدون کسر مصرف؛ ۱۲ هزار و ۱۶۲ تن) در پایان این دوره زمانی است. این در حالی بود که تولید اوره در مهرماه ۳۱ هزار و ۸۸۵ تن، آمونیاک؛ ۱۷ هزار و ۶۶۶ تن و ملامین؛ یکهزار و ۱۵۲ تن بود. همچنین میزان فروش این سه محصول در پایان ۷ ماه ابتدایی سال جاری ۳۳۳ هزار و ۹۷۹ هزار تن به ارزش ۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال بود. برای مهرماه نیز فروش ۵۴ هزار و ۳۰۰ تن انواع محصول (سه محصول) به ارزش ۴۶۵ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال بوده است.

نفت وگاز پارسیان

گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در صورت وضعیت پورتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰ مهرماه سال ۹۴ با سرمایه ثبت شده؛ ۳۰ هزار میلیارد ریال و ثبت نشده؛ ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد: افزایش سرمایه شرکت توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی از مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال منتفی شده و سهم نفت و گاز پارسیان از افزایش سرمایه مزبور عودت یافته است. در معاملات سهام واگذار شده مبلغ کل واگذاری از فروش توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی بدون هیچ گونه سود و یا زیان ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

صنایع شیمیایی فارس

براساس آگهی تغییرات صنایع شیمیایی فارس که امروز روی سایت کدال قرار گرفت، سرمایه شرکت از مبلغ ۸۰ هزار میلیون ریال (۸۰ میلیارد ریال) به ۹۵ میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش یافت و ماده مربوطه در اساسنامه به شرح ذیل اصلاح شد: «سرمایه شرکت مبلغ ۹۵ میلیارد ریال کلا نقدی منقسم به نود و پنج میلیون سهم یک هزار ریالی با نام عادی است که کلا پرداخت شده است.»

ارسال نظر