کد خبر : 30125

آغاز پذیره‌نویسی افزایش سرمایه پتروشیمی زنجان

پذیره‌نویسی افزایش سرمایه پتروشیمی زنجان آغاز شد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان گفت: در پی موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و رأی مثبت مجمع فوق‌العاده شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، پذیره‌نویسی افزایش سرمایه پتروشیمی زنجان آغاز شد.

محمد معینی در گفت‌وگو با ایسنای منطقه زنجان، اظهار کرد: در پی موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و رأی مثبت مجمع فوق‌العاده شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، این شرکت ۱۵ مهرماه امسال، متن آگهی پذیره‌نویسی برای افزایش سرمایه این شرکت را از ۵۵٫۶ میلیارد تومان به ۱۶۶٫۹ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهام‌داران منتشر کرد.

وی افزود: بر این اساس سهام‌داران با مراجعه به شعب منتخب بانک‌های آینده، ملی، تجارت و انصار می‌توانند آورده نقدی خود را متناسب با سهم در اختیار، به شماره حساب‌های اعلام شده واریز کنند. در این روند، سهام‌داران به ازای هر سهم با قیمت پایه ۱۰۰ تومان، باید مبلغ ۲۰۰ تومان دیگر نیز پرداخت کنند تا نسبت سهام آنان در شرکت حفظ شود.

معینی تصریح کرد: این شرکت در عین حال اعلام کرده گزارش توجیهی هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه، همچنین گزارش بازرس قانونی در این‌باره و بیانیه ثبت سهام جدید نیز در سایت اینترنتی شرکت به‌ آدرس www.znpic.com و سیستم اطلاع‌رسانی ناشران به آدرس www.codal.ir در دسترس عموم قرار گرفته است.

مدیر روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان گفت: مجتمع پتروشیمی زنجان که با هدف تولید اوره و آمونیاک برنامه‌ریزی شده، در منطقه ایجرود زنجان در دست احداث است که ظرفیت تولید مجتمع پتروشیمی زنجان یک میلیون تن اوره و ۶۷۰ هزار تن آمونیاک برآورد شده و با احداث این واحد صنعتی، امکان راه‌اندازی و سرمایه‌گذاری در صنایع جانبی پتروشیمی در استان نیز فراهم می‌شود.

این پروژه از جمله طرح‌های استانی پتروشیمی است که در سال ۱۳۸۵ و در سفر هیئت دولت به تصویب رسیده و نزدیک به ۹۶ هزار نفر از سهام عرضه شده آن توسط شهروندان استان خریداری شده است.

ارسال نظر