کد خبر : 29803

هم اندیشی مدیران اروند، مارون، بوعلی و بندرامام

پتروتحلیل-مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج‌فارس گفت: با توجه به رفع تحریم‌ها باید خودمان را برای توسعه روابط بین‌الملل و روزآمد کردن تکنولوژی واحدهای زیر مجموع آماده کنیم.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، عادل نژادسلیم، مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج‌فارس، روز گذشته در حاشیه بازدید و حضور در جلسه هم‌اندیشی مدیران و مسوولان پتروشیمی‌های بندر امام، بوعلی، مارون، اروند و تندگویان با تأکید بر این که باید تفکر حاکم بر شرکت‌های پتروشیمی خصوصی تغییر کند، در جریان گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در این شرکت قرار گرفت.

وی با بیان این که شرکت‌های مجموعه هلدینگ خلیج‌فارس باید با نگاه اقتصادی و کسب سود تولید کنند و در این مسیر تعامل مثبت میان شرکت‌ها بسیار مؤثر است، گفت: بهینه‌سازی واحدها، بهره‌وری و راندمان بالاتر، افزایش تولید، کاهش هزینه، نوآوری و تمامی اقدامات مثبتی که در مجتمع‌های پتروشیمی انجام می‌شود نفع و سود بیشتری برای کارکنان به همراه خواهد آورد.

مدیر عامل هلدینگ خلیج‌فارس اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در برخی پتروشیمی‌ها همچون پتروشیمی اروند باعث افتخار صنعت پتروشیمی است، تأکید کرد: رعایت موازین زیست محیطی تعهدی مهم، شرعی و اخلاقی برای شرکت‌های پتروشیمی بشمار می‌آید.

وی بر جانشین پروری با دقت و حساسیت روی کار در سازمان‌های تحت مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس تأکید کرد و افزود: پتروشیمی بندر امام همیشه مایه افتخار صنعت پتروشیمی ایران بوده و در دهه‌های گذشته انسان‌های بزرگی در این مجتمع حضور داشته‌اند.

رضا امیری، مدیر عامل پتروشیمی بندر امام، نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به ساختار خصوصی این مجتمع بزرگ پتروشیمی روش‌های ما برای جذب نیرو باید روزآمد شود.

وی افزود: پتروشیمی بندر امام در رابطه با مسوولیت‌های اجتماعی اقدامات زیربنایی برای فرهنگ‌سازی در بخش‌های مختلف داشته است.

بر پایه این گزارش حمید فدایی، مدیر عامل پتروشیمی اروند، نیز در این مراسم اعلام کرد: تولید این مجتمع نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: بیش از بک میلیون و هشت‌صد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در پتروشیمی اروند از ابتدای سال جاری تاکنون به ثبت رسیده است. فدایی اظهار کرد: ضرورت دارد تحلیل بازار را داشته باشیم تا بتوانیم چشم‌انداز ۶ ماهه و یک‌ساله عملکرد سازمان خود را تهیه کنیم.

ارسال نظر