کد خبر : 23491

آمار تولید و فروش دو پالایشی

پتروتحلیل- آمار تولید و فروش دو پالایشی به همراه یک پتروشیمی اعلام شد.

پتروشیمی امیرکبیر

به گزارش «پتروتحلیل»، پتروشیمی امیرکبیر در گزارش جدیدی اعلام کرد: تولید ۶ ماهه محصول‌های این شرکت ۴۰۵ هزار و ۵۹۹ تن بوده که میزان فروش در ۶ ماه پیش‌رو ۲۷۶ هزارو ۶۳۰ تن بوده که ارزش آن ۸ هزار و ۹۱۴ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال بوده، این در حالی است که این مجتمع پتروشیمی در شهریورماه به تنهایی ۱۱۶ هزار و ۴۸۷ تن محصول تولید کرده که در برابر آن ۷۳ هزار و ۴۴۶ تن به ارزش ۲ هزار و ۸۸ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال به فروش رسید.

پالایش شیراز

همچنین پالایش نفت شیراز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پایان شهریورماه ۲۷۸ هزار و ۴۷۶ مترمکعب انواع محصول تولید شده که در برابر آن ۳۵۴ هزار و ۴۹۹ مترمکعب به فروش رسیده است. همچنین در ۶ ماه ابتدایی سال‌جاری نیز یک‌میلیون و ۶۵۷ هزار و ۷۵۵ مترمکعب انواع محصول تولید شده که در برابر آن یک‌میلیون و ۶۹۳ هزار و ۷۰ مترمکعب به فروش رسیده است.

پالایش تهران

در همین حال پالایش نفت تهران نیز در پایان ۵ ماه ابتدایی سال جاری ۵ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۱۲۰ مترمکعب انواع محصول تولید کرده که ۵ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۷۷۸ مترمکعب آن به فروش رسید. این رقم در مردادماه برای تولید؛ یک‌میلیون و ۱۵۲ هزار و ۳۹۱ مترمکعب و برای فروش؛ یک میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۹ مترمکعب بوده است.

سرمایه‌گذاری صنعت نفت

سرمایه‌گذاری صنعت نفت با سرمایه ثبت شده یک‌هزار و ۲۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در اعلام صورت وضعیت پرتفوی یک ماه منتهی به ۳۱ شهرورماه سال ۹۴ اعلام کرد: تغییر تعداد سهام ابتدای دوره بانک پاسارگاد به دلیل شناسایی حق تقدم اختصاص یافته شرکت مذکور است که در ستون تغییرها کسر شده است.

ارسال نظر