کد خبر : 23327

مهمترین اخبار پتروشیمیایی در اروپا / ورود شرکت یونیوار به ایران

naft

پتروتحلیل- به گزارش «پتروتحلیل»، به نقل از آی سی آی اِس در لندن خلاصه اخبار مهم اروپا در هفته منتهی به بیستم سپتامبر به شرح زیر است:

خرید شرکت ترک توسط بِرِنتَگ در راستای استراتژیِ تصاحب بازارهای نوظهور

طبق گفتۀ رییس بخش اروپای شرکتِ آلمانی بِرِنتَگ، خرید شرکت توزیع کنندۀ پارکوتکس کیمیا سان که اوائل این هفته اعلام شد بسیار مناسب اهداف این شرکت برای ورود به بازارهای نوظهور است.

واردات پلی اتیلن خطی به اروپا افزایش یافت

منابع آگاه می گویند واردات پلی اتیلن خطی به اروپا در ماه جولایِ امسال نسبت به همین دوره زمانی در سال گذشته افزایش داشته است و تأثیر این مسئله در قیمت های ماه آگوست و سپتامبر خود را نشان داد.

در میان سقوط بازار خلیج ایالات متحده قیمت بنزن به پایین ترین حد سالانه خود رسید

منابع مطلع می گویند بعد از چندین هفته که قیمت ها ثابت بود این هفته قیمت های بنزن اروپا در بازار نقدی به پایین ترین حد سالانۀ خود رسید که این مسئله بازتابی از روند نزولی در بازار خلیج ایالات متحده و همچنین روند کاهشیِ در اقتصاد کلان است.

تأثیر اقتصاد چین بر بازار خودرو، فروش جهانی این محصول را در ماه جولای با کاهش رو برو ساخت

به گزارش «پتروتحلیل»، همزمان با کاهش سرعت اقتصاد چین که در بازارهای سرتاسر دنیا حس شد فروش جهانی خودرو در مناطق مهم در ماه جولای کاهش یافت.

به گفتۀ رییس یک شرکت توزیع کنندۀ پتروشیمی مستقر در ایالات متحده حوزۀ بازرگانیِ اروپا، خاورمیانه و آفریقا شرکت یونیوار قصد دارد تا به محض برداشته شدن تحریم ها به بازار ایران وارد شود و پیشنهاد داده که خواهد توانست شبکه های تولید در این کشور را در کوتاه ترین مدت ممکن به یکدیگر متصل کند.

عرضۀ بیش از حد پی وی سی در بازار نقدی و بازار صادرات اروپا را تحت فشار قرار داده است

روند کاهشی در صادرات پلی وینیل کلرید (پی و سی) اروپا ادامه داشته است و قیمت های این محصول در بازار نقدی در هفته منتهی به ۱۱ سپتامبر با کاهش رو به رو بود و خریداران پیش بینی می کنند که فشار بیشتری به بازارهای داخلی اروپایی وارد شود.

ارسال نظر